تودیع و معارفه رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۳ کد : ۴۳۹۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۴۱
مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان با حضور رییس، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برگزار ش

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده مهندسی دانشگاه کاشان با حضور رییس، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی برگزار شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم ارتباط با صنعت را، لازمه توسعه دانشگاه بیان کرد و گفت: دانشکده مهندسی باید ارتباط با صنعت را دراولویت امور خود قرار دهند و فعالیت های خود را بر اساس برنامه راهبردی دانشگاه  پیش ببرند.

 

دکتر عباس زراعت ارتباط با خیرین را برای پیشبرد امور لازم دانست و اظهار داشت: مدیر و اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی  زمینه ارتباط و جذب خیرین را برای تامین نیازهای دانشگاه مدنظر قرار دهند.

 

وی جذب اعضای هیات علمی شایسته، احترام به همدیگر ،فراهم سازی محیط سالم و با نشاط را مورد تاکید قرار دادو افزود: اعضای هایت علمی در سیاست های دانشگاه باید همسو و هماهنگ با مدیریت دانشگاه عمل نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد: باید اعضای هیات علمی، پایان نامه ها را به بحث های راهبردی  و صنعت و جامعه که کاربرد دارد سوق دهند.

 

دکتر زراعت احترام و مشاوره به دانشجویان را لازم دانست و افزود: به دانشجو باید بها داد و وقت گذاشت و تجربیات خود را به آنها انتقال داد.

 

وی نظارت بر نظم آموزشی در دانشکده ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای ارتقاء سطح علمی اعضای هیات علمی، برگزاری کارگاه های توان افزایی  لازم است.

 

دکتر زراعت  با قدردانی از تلاش های خوب و درخور توجه  رییس قبلی دانشکده مهندسی، صداقت در رفتار و گفتار، صبوری ، متانت ، تجربه را از خصوصیات بارز ایشان ذکر و اظهار امیدواری کرد تا رییس جدید دانشکده با استفاده از تجربیات رییس قبلی، دانشکده مهندسی را ارتقاء بخشند.

 

دکتر تحقیقی رییس جدید دانشکده مهندسی نیز در این نشست گزارشی از برنامه های پیش روی خود ارائه کرد و گفت: تقویت دانشکده مهندسی، سازماندهی فعالیت های دانشکده، تقویت و ترویج آرامش و اعتماد بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، شناسایی و ارتباط توان رقابتی و توانمندسازی اعضای دانشکده با تاکید بر نیازهای منطقه ای، تلاش برای پاسخگویی به نیازهای صنفی و صنعتی جامعه، هدایت مناسب پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پژوهش های کاربردی، تشکیل کرسی های علمی و توسعه همکاری با سایر دانشکده ها و پژوهشکده ها متناسب با توانمندسازی از رئوس برنامه های پیش رو است.

 

دکتر نعمتی لای رییس قبلی دانشکده مهندسی نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های دانشکده را طی سه سال و نیم مدیریت خود در این دانشکده ارائه کرد.

 

در این مراسم طی مراسمی دکتر حسین تحقیقی به عنوان رییس جدید دانشکده مهندسی معرفی و از زحمات دکتر ابراهیم نعمتی لای قدردانی شد.

 

( ۵ )

نظر شما :