تقدیر از دانشجویان نمونه راه یافته به بیست وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

۰۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۸ کد : ۴۳۸۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۴
تقدیر از دانشجویان نمونه راه یافته به بیست وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری

به مناسبت هفته پژوهش از دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان که به بیست وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری معرفی شدند تقدیر بعمل آمد.

 

دبیر کمیته دانشگاهی جشنواره دانشجوی نمونه کشوری دانشگاه کاشان گفت: به منظور معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب علمی و معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش ارزش های اخلاقی در کنار تلاش در عرصه تحصیل و پژوهش و با هدف افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی-فرهنگی در بین دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور، جشنواره دانشجوی نمونه در سطح کشوری برگزار می گردد.

 

دکتر شیخ زاده با اشاره به اینکه این جشنواره در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد اظهار کرد: در این جشنواره 86 دانشجوی دانشگاه کاشان شرکت کردند که پس از داوری فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی آنها از سوی کمیته های داوری دانشگاهی و کسب حد نصاب های لازم، خانم الهام شفائی مقدم (دانشجوی دکتری علوم اجتماعی) و خانم سوده سپهری (دانشجوی دکتری مهندسی شیمی) جهت رقابت در جشنواره کشوری معرفی شدند.

 

وی افزود: مطابق با آیین نامه این جشنواره در هر دانشگاه، از هر یک از گروه های تخصصی پنج گانه (علوم پایه– فنی ومهندسی- هنر - علوم انسانی) در هر مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی یک دانشجو که مطابق با آیین نامه حداقل امتیاز 60 از 100 امتیاز کسب کند، به این جشنواره معرفی می شود.

 

دبیر کمیته دانشگاهی دانشگاه کاشان گفت: طبق مصوبات شورای سیاستگذاری جشنواره، برگزیدگان کشوری این دوره علاوه بر دریافت هدیه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون، برای منتخبین کارشناسی و کارشناسی ارشد و فرصت مطالعاتی خارج از کشور با تامین هزینه صد در صدی، برای منتخبین مقطع دکتری است.

دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: همچنین با هماهنگی های انجام یافته با بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان نمونه کشوری از جوایز دانشجویی این بنیاد نیز برخوردار خواهند شد. در زمینه ارائه تسهیلات کارآفرینی نیز صندوق رفاه دانشجویان از امسال به جهت حمایت از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه، طرح ها و ایده های دانشجویان نمونه را با اولویت بررسی خواهند نمود.

 "دانشجویان جهت اطلاع از آیین نامه و شیوه نامه اجرایی این فرایند می توانند به سایت www.nemooneh.saorg.ir  مراجعه نموده و فعالیتهای خود را در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی جهت شرکت در این رقابت برای سالهای آینده تقویت نمایند."

 

( ۱ )

نظر شما :