تجلیل از نیروهای خدمات، تاسیسات و فضای سبز دانشگاه کاشان

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۸ کد : ۴۳۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۴۴
طی مراسمی با حضور رییس، معاونان و مدیران حوزه های مختلف دانشگاه از نیروهای خدمات ،تاسیسات و فضای سبز دانشگاه تجلیل شد

طی مراسمی با حضور رییس، معاونان و مدیران حوزه های مختلف دانشگاه از  نیروهای خدمات، تاسیسات و فضای سبز دانشگاه تجلیل شد.

 

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم  با تبریک پیشاپیش سال جدید به همکاران، دانشگاه را به مانند خانواده و نیروهای پشتیبانی را همانند اعضای این خانواده دانست و افزود: تمامی مجموعه دانشگاه باید برای توسعه و پیشرفت دانشگاه تلاش نمایند.

 

دکتر عباس زراعت صفا، صداقت و صمیمیت را از خصوصیات بارز نیروها بیان کرد و اظهار داشت: بر اساس روایات، کسی که برای تامین مخارج و رفع نیازمندی های خانواده اش در پی کسب روزی حلال و در طلب فضل الهی است اجر و پاداشی بزرگ تر از مجاهد در راه خدا دارد.

 

وی یکی از نکات مهم در مدیریت اسلامی را کرامت و احترام افراد دانست و افزود: کرامت افراد بایستی هم به لحاظ معنوی و هم مادی مورد توجه قرار گیرد.

 

رییس دانشگاه کاشان به نامه 53 نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) خطاب به مالک اشتر فرمود: ای مالک ملک خودت را برای ترحم و برای لطف و مرحمت به رعیت و کسانی که تحت فرمانروایی تو هستند آماده کن و به آنها بسیار محبت کن و نسبت به آنها لطف و کرامت داشته باش.

 

دکتر زراعت رسیدگی به مشکلات نیروهای پشتیبانی را از دغدغه های مدیریت دانشگاه بیان کرد و افزود: سعی داریم تا با استفاده از راهکارهای مناسب و قانونی، مشکلات این قشر زحمت کش دانشگاه را مرتفع سازیم.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز با تبریک سال جدید، جایگاه کارگران  در اسلام را بسیار رفیع و باارزش دانست و گفت: از پیغمبر اکرم(ص)  نقل شده است که کف دست یک کارگر را  که  پینه بسته بود، بوسید و این، یک نشان ارزش برای کارگر در طول تاریخ است.

 

حجت الاسلام روحانی از نیروهای خدمات و کارگران دانشگاه خواست تا ارزش کار خود را بدانند و سعی کنند که به خاطر قداست این شغل، کار خود را همراه با عشق و برای رضای خداوند انجام دهند.

 

در این مراسم از حدود 180 نفر از نیروهای خدمات، تاسیسات، فضای سبز و سلف سرویس دانشگاه با اهداء هدایای نقدی تقدیر شد. در پایان  این مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، ضیافت ناهار با حضور رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه و نیروهای پشتیبان شرکتی دانشگاه برگزار شد. 





نظر شما :