برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه شعار سال در دانشگاه کاشان

۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۷ کد : ۴۳۵۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۱۰
برگزاری نخستین جلسه دبیرخانه شعار سال در دانشگاه کاشان

نخستین جلسه دبیرخانه شعار سال صبح پنجشنبه در دانشگاه کاشان با حضور نماینده شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، نماینده حضرت آیت الله نمازی، فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر، مدیر حوزه های علمیه، رییس دانشگاه ودیگر اعضای دبیرخانه در دانشگاه کاشان تشکیل شد.

رییس دانشگاه کاشان گفت: در این جلسه ابتدا گزارشی از روند تدوین آیین نامه و تصویب آن ارایه شد و سپس اعضای کمیته مشاورین و رییس دبیرخانه تعیین شدند.

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: در این نشست همچنین بحث های مبسوطی در مورد شکل کار دبیرخانه و راههایی عملی کردن شعارهای هرسال که توسط مقام معظم رهبری تعیین می گردد صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد با تشکیل کمیته ای علمی، محتوای مباحث مربوط به دبیرخانه دائمی تهیه و تدوین گردد.

در این نشست آقای محسن حجازیان از گروه ارزیابی و نظارت دانشگاه کاشان به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی شعار سال انتخاب گردید.

لازم به ذکر است در ابتدای سال جاری که شعار همدلی و همزبانی مردم و دولت توسط مقام معظم رهبری اعلام گردید به ابتکارریاست دانشگاه پیشنهاد تشکیل کمیته ای برای تعیین راههای عملی کردن شعارها مطرح شد که با استقبال مسئولین امر قرار گرفت و کارگروه آن تشکیل گردید تا ضمن تعیین مسوولیت سازمان های مختلف، نظارت مستمر نیز صورت گیرد.

آیین نامه دبیرخانه در کمیته علمی دانشگاه تدوین گردیده و به تصویب شورای اداری شهر رسید که قرار است این دبیرخانه به صورت ملی نیز پیشنهاد شود تا دغدغه مقام معظم رهبری در مورد عدم اجرای این شعارهای ارزشمند برطرف گردد.

 

نظر شما :