انتخاب مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مشاوره نمونه

۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۸ کد : ۴۳۴۷ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۰۲
انتخاب مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مشاوره نمونه


مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از انتخاب این مرکز به عنوان یکی از مراکز مشاوره نمونه کشور خبر داد.

سید حسین حسینی گفت: در بیست و هفتمین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در روزهای دوشنبه و سه شنبه 10 و 11 اسفندماه 1394 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد  مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان به عنوان یکی از  مراکز مشاوره "نمونه " معرفی و مورد تقدیر مسئولین سازمان امور دانشجویان قرار گرفت.

وی افزود: در فرایند انتخاب مراکز مشاوره برتر که براساس امتیازات کسب شده در بین بیش از هشتاد مرکز مشاوره دانشگاههای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت مراکز مشاوره برتر در 5 سطح به ترتیب مراکز مشاوره "ممتاز"، مراکز مشاوره "نمونه"،مراکز مشاوره "فعال"، و مراکز مشاوره "، ساعی" طبقه بندی شده بودند که مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان در ردیف مرکز مشاوره "نمونه " دانشگاههای سراسر کشور جای گرفت.

وی  این موفقیت را مرهون تلاش و زحمات پرسنل این مرکز و همراهی و حمایت معنوی معاون دانشجویی و رییس دانشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد:این مرکز بتواند در خصوص ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به دانشجویان دانشگاه و ارتقاء سلامت روان داشگاهیان موفقیت های بیشتری را بیش از پیش کسب کند.

  در مراسم تقدیر از مراکز مشاوره برتر دکتر ریاضی معاون محترم دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان و دکتر یعقوبی مدیر کل محترم دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان حضور داشتند.  

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

نظر شما :