سانس های ارائه شده طی یکسال گذشته در مجموعه تربیت بدنی

۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۷ کد : ۴۳۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۵
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از ارائه بیش از 400 سانس مجموعه آبی آینه در یک سال گذشته ویژه کارکنان و دانشجویان خبر داد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از ارائه بیش از 400 سانس مجموعه آبی آینه در یک سال گذشته ویژه کارکنان و دانشجویان خبر داد.

محمد رمضانی علوی گفت: تعداد سانس‌های ارائه شده شامل شش سانس در طول هفته ویژه اساتید و کارمندان و همچنین 5 سانس ویژه دانشجویان می باشد. 

وی اظهار داشت: مجموعه آبی آینه در دو بخش آموزشی و تفریحی فعالیت دارد ؛ و  این مدیریت در نظر دارد با برنامه ریزی های انجام شده در صورت موافقت مسولین دانشگاه سانس آب درمانی را نیز راه اندازی نماید.

وی ادامه داد : در سالن بدنسازی این مجموعه نیز در طی یک سال گذشته بیش از 800 سانس برگزار گردیده که حدود 600 سانس آن ویژه دانشجویان و 120 سانس نیز برای کارکنان دانشگاه برگزار شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به سند چشم انداز دانشگاه گفت : توسعه مشارکت دانشجویان و کارکنان در فعالیت های ورزشی از جمله اهداف این مدیریت برای همگانی نمودن ورزش در بین دانشگاهیان بوده و تلاش می کنیم تا با توسعه و تنوع بخشی فعالیت های ورزشی درصد مشارکت دانشگاهیان را در فعالیت های ورزشی افزایش دهیم.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه تربیت بدنی در طول سال علاوه بر ارائه خدمات به گروه های مختلف دانشگاهی اعم از دانشجویان، کارمندان ، اساتید و خانواده‌های ایشان، در راستای تعامل با شهرستان و استفاده بهینه از مجموعه، خدمات ورزشی تعریف شده ای را نیز به ادارات و سازمانهای داخل شهر ارائه می کند.

 

نظر شما :