مسابقات لیگ فوتسال کارمندان با قهرمانی تیم احسان پایان یافت

۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰ کد : ۴۳۳۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۰۸
مدیر تربیت بدنی دانشگاه از قهرمانی تیم احسان در مسابقات لیگ فوتسال کارمندان جام فدائیان حج خبر داد و افزود: تیم های انتظامات و زیبا گستر میرداماد نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند .

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان از قهرمانی تیم احسان در مسابقات لیگ فوتسال کارمندان جام فدائیان حج خبر داد و افزود: تیم های انتظامات و زیبا گستر میرداماد نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

محمد رمضانی علوی با اشاره به اینکه این مسابقات از مهر ماه همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز شد؛ و تا دهه فجر به طول انجامید اظهار داشت: این مسابقات با حضور 6 تیم از کارمندان دانشگاه در حوزه های مختلف برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد تحرک ، نشاط و شادابی در راستای زندگی همراه با سلامت در دانشگاهیان، تقویت جسمی، روحی و روانی کارمندان شاغل دانشگاه، ایجاد هماهنگی ، انسجام و همدلی بین قشر کارمند دانشگاه و ارتقاء فرهنگ پرداختن به ورزش دانشگاهی.عنوان کرد.

وی افزود: همراهی و مشارکت هر چه بیشتر کارمندان در این گونه برنامه ها مشوق این مدیریت برای نیل به اهداف سند چشم انداز دانشگاه خواهد بود.

 اعضای تیم های شرکت کننده :

آقایان حسین صادقی، حسن سربند آرانی، حاج جواد دقیق، حمزه ملکیان فینی، حمیدرضا خیرخواهی، محمد خدایی، مهدی علی ماندی، حسین رضادخت از اعضای تیم احسان بودند.

آقایان حسن جعفری، حمیدرضا توسلی، حامد فرجی، حمید غلامی، روح اله کاظمی، مصطفی زیارتی، حمید رضایی، حمید کریمیان نیز اعضای تیم انتظامات را تشکیل دادند.

آقایان موسی دادایی، احسان شاطریان، محسن رعایایی، محمد ناظمی، محمود انتظام، رضا نیکویی، ابوالقاسم مکاری زاده، داوود کاظمی از اعضای تیم زیبا گستر میرداماد بودند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

( ۱ )

نظر شما :