معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده: برای رفع مشکل طلاق به هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف نیاز است

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۳ کد : ۴۳۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۹
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طلاق یک پدیده چند عاملی است که برای رفع مشکل آن به هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف نیاز است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: طلاق یک پدیده چند عاملی است که برای رفع مشکل آن به هماهنگی و هم افزایی دستگاه های مختلف نیاز است.

 

شهیندخت مولاوردی در حاشیه همایش جوان در آینه آینده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آمار طلاق در کشور اظهار داشت: طلاق یک پدیده تک عاملی نیست که یک دستگاه یا معاونت و یا حتی یک قوه بتواند از عهده آن برآید..

 

وی یکی از برنامه های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده را کاهش نرخ طلاق بیان کرد و افزود: برای حل این مشکل نیاز به همکاری و هماهنگی ارگان های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی، شهرداری ها و کمیته امداد است  تا بتوانیم از دوباره کاری ها و موازی کارها بپرهیزیم.

 

مولاوردی توانمندسازی زنان را از دیگر برنامه های این معاونت بیان کرد و گفت: در این راستا تفاهم نامه های مختلفی با سازمان های مردم نهاد و ارگان های دولتی به امضا رسیده است.

 

وی  به برنامه ششم توسعه در حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: در این برنامه اهداف کمی تعیین شده که باید بررسی کنیم بعد از چندسال ، از چه نقطه ای به چه نقطه ای رسیده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: شایسته سالاری، توانمندسازی زنان در حوزه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و بهره مندی از توان زنان در مدیریت جامعه ، سلامت و بهداشت زنان، ارتقاء سرمایه اجتماعی و فرهنگی زنان و خانواده  از برنامه های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در برنامه ششم توسعه است.

 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز امیدواری کرد: با مدیریت و ظرفیت های موجود در جامعه و برنامه های متعدد تدارک دیده شده توسط معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم

 

نظر شما :