پیام تشکر ریاست دانشگاه کاشان به مناسبت برگزاری انتخابات و تبریک به نماینده منتخب

۰۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۵ کد : ۴۳۱۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۱۵
شهروندان بزرگ و انقلابی کاشان و آران و بیدگل

شهروندان بزرگ و انقلابی کاشان و آران و بیدگل

 

حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم مؤمن و انقلابی کاشان و آران و بیدگل در پای صندوق‌های رأی در روز هفتم اسفند 94، حماسه‌ای دیگر از حمایت و همراهی این مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی آفرید و دوباره برگ زرینی در تاریخ این منطقه دارالمؤمنین رقم زد.

 

اینجانب به نوبه خود از حضور آگاهانه عموم شهروندان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به ویژه دانشگاهیان عزیز تمجید و به درگاه خداوندی شکرگزاری می‌نمایم و به نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد رئیس اسبق دانشگاه کاشان تبریک عرض می‌نمایم.

 

انشاءالله که خداوند به ایشان و همه مسئولین محترم توانایی و قوتی عنایت فرماید که بتوانند برای مردم نجیب و فهیم منشأ خدمات و اثرگذاری باشند که حتماً همینطور خواهد بود.

 

شایسته است اینک که نوبت رقابت به پایان رسیده است، سفره رفاقت پهن گردد و همه رقبا و حامیان آنها با احترام به نظر اکثریت مردم، همدلانه و همراهانه از کاندیدای منتخب حمایت و همراهی نمایند و به مصداق شعار حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که امسال را سال همدلی و همزبانی نامیده‌ است، همدل و همزبان در راستای آبادانی و پیشرفت این منطقه بزرگ خصوصاً اعتلای دانشگاه بزرگ کاشان بکوشیم.

 

سلامت و سعادتمندی همگان را مسئلت دارم و برای نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، توفیق و سربلندی آرزو می‌نمایم.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه

 

نظر شما :