معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده: ظرفیت های بانوان باید شناسایی شود

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۲ کد : ۴۳۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۰۴
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، در نشست با رییس و اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان ضرورت شناسایی، اولویت‌ها و برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات را مورد تأکید قرار داد و گفت: ظرفیت های بانوان باید شناسایی و با برنامه ریزی درست خلاء ها و شکاف های جنسیتی را پر کرد

  معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، در نشست با رییس و اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان ضرورت شناسایی، اولویت‌ها و برنامه‌ریزی برای حل و فصل مشکلات را مورد تأکید قرار داد و گفت: ظرفیت های بانوان باید شناسایی و با برنامه ریزی درست خلاء ها و شکاف های جنسیتی را پر کرد.

 

شهیندخت مولاوردی همچنین با ارایه گزارشی از مأموریت‌های معاونت متبوع خود در دو سال گذشته گفت: معاونت امور زنان و خانواده با شناسایی ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد به دنبال ایجاد هماهنگی در راستای نقش‌آفرینی مؤثر در عرصه‌های مختلف مربوط به زنان و تحکیم بنیان خانواده است.

 

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: ما معتقد به حرکت با روش‌های اقناعی و ایجابی هستیم و از هر گونه اقدام سلبی و اجبارآمیز پرهیز داریم.

 

مولاوردی با تأکید بر ضرورت پرهیز از اقدامات موازی و پراکنده، افزود: راهبرد ما همکاری‌های شبکه‌ای است و ضعف و خلاء جدی در جامعه را عملکردهای جزیره‌گونه می‌دانیم.

 

 معاون رییس جمهور با اشاره به مشکلات زنان سرپرست خانوار و بانوان در معرض آسیب گفت: برای رفع اینگونه مشکلات ارتباط با دانشگاه ها و ارائه راهکارهای علمی و تحقیقاتی لازم است.

 

در این نشست رییس و شماری از اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان در سخنانی پیشنهادات و طرح‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی با معاون رییس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده در میان گذاشتند

 

 

نظر شما :