افزایش 100 درصد نشریات دانشجویی دانشگاه کاشان

۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۱ کد : ۴۲۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۹۷
معاون فرهنگی دانشگاه کاشان از افزایش 100 درصدی نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

 

دکتر حسین ستار در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و  گرامیداشت  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتقای فرهنگی و توسعه علمی دانشگاه ها، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

 

وی  به کسب رتبه های برتر دانشگاه در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای فرهنگی ضامن تداوم انقلاب اسلامی است.

 

وی از جمله فعالیت های فرهنگی دانشگاه را برگزاری کارگاه های آموزشی و کلاس های تعزیه خوانی، شب شعر فاطمی، اردوی فرهنگی دانشجویان به مشهد مقدس ذکر کرد و افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه همچنین برگزاری یادواره شهدا و اردوی راهیان نور را در اسفند ماه سال جاری در دستور کار دارد.

 

وی از برگزاری کنفرانس بین المللی گفتگوی ایران و اعراب خبر داد و گفت: دو پانل تخصصی این کنفرانس در اردیبهشت سال آینده با حضور 40 اندیشمند عربی و وزرای برخی کشورهای عربی و ایران در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان فضای آزاد سیاسی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و گفتمان های علمی و فرهنگی را از دیگر برنامه های فرهنگی دانشگاه بیان کرد و افزود: دانشگاه کاشان برغم برخورداری از طیف ها و تشکل های سیاسی و کانون های فرهنگی متفاوت یکی از فعالترین و آرامترین دانشگاه های کشور است.

 

دکتر ستار خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان در راستای گفتگوی تمدن ها و تبادلات علمی بین المللی در صدد جذب دانشجویان خارجی است.

 

وی به حدود 200 دانشجوی اتباع در دانشگاه کاشان اشاره کرد و افزود: دانشگاه درصدد جذب حدود 200 دانشجوی عراقی نیز است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

نظر شما :