برگزاری جلسه بانوان شاغل دانشگاه کاشان

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۱ کد : ۴۲۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۶
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشستی با حضور بانوان شاغل به همت مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشستی با حضور بانوان شاغل به همت مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این نشست با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خانم دکتر نیکخواه مشاور بانوان این دانشگاه قدردانی کرد و گفت: تلاش های بانوان در ارتقای توسعه علمی و اداره امور این دانشگاه ستودنی است.

دکتر عباس زراعت حضور بانوان در اجتماع را حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: حدود 50 درصد از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند و نرخ اشتغال بانوان در کشورمان حدود 11 درصد است.

وی به موفقیت بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بدون شک نیمی از موفقیت ها و پیشرفت های کشور مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی بانوان است.

رئیس دانشگاه کاشان مسوولیت پذیری بانوان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بانوان باید هنر مدیریت زمان داشته باشند و در امور به این مساله توجه داشته باشند.

دکتر زراعت رعایت عدالت بین زن و مرد را مهم دانست و افزود: کارها در محیط کار و خانه باید بین زن و مرد تقسیم و حق و حقوق بانوان رعایت شود.

وی حفظ شادابی در محیط کار و خانه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد است؛ برای این که  بانوان، علاوه بر این که خودشان یک قشر فعال در همه ابعاد هستند، قشرهای فعال را در دامن خودشان تربیت می کنند.

مشاور رئیس در امور بانوان دانشگاه نیز در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر، نقش بانوان در دوران انقلاب را حایز اهمیت دانست و گفت: حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و پیشبرد امور ستودنی است.

دکتر نرگس نیکخواه اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و هم اندیشی بانوان شاغل بتوان دانشگاه را به جایگاه اصلی و واقعی رساند.

در این نشست بانوان شاغل نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

  


نظر شما :