تجدید بیعت دانشگاهیان دانشگاه کاشان با شهدا در نخستین روز دهه مبارک فجر

۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۱ کد : ۴۲۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۵
همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، دانشگاهیان دانشگاه کاشان با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، دانشگاهیان دانشگاه کاشان با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

 

 جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان با راهپمایی از مسیر مسجد تا گلزار شهدای گمنام این دانشگاه و با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر آل سعود  بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حضور یافته و  ضمن غبارروبی و عطرافشانی، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا، ادای احترام کرده و یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این مراسم با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) گفت: 12 بهمن یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است که در این روز با رای اکثریت و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.


 

حجت الاسلام روحانی، به تلاش ها و ایثارگری های مردم در پشت جبهه و خط مقدم برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی یک مائده الهی بود که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد و سرانجام در 22 بهمن 1357 به بار نشست.

 

وی بر تداوم مسیر، هدف و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا و ایثارگری های مردم بنا شده است و نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 
 

نظر شما :