پیام رییس دانشگاه کاشان در به فرجام رسیدن برجام

۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۴ کد : ۴۲۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۱۶
ملت شریف ایران در حالی که خود را برای جشن های سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مهیا می نمود، بار دیگر شاهد به بار نشستن اراده پولادین خود در مواجهه با زیاده خواهی های دنیای استکبار گردید

 ملت شریف ایران در حالی که خود را برای جشن های سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مهیا می نمود، بار دیگر شاهد به بار نشستن اراده پولادین خود در مواجهه با زیاده خواهی های دنیای استکبار گردید.

 

امروز روزی به یادماندنی و خاطره انگیز برای نسل های بشری است که چگونه یک ملت بدون اتکاء به قدرت های بزرگ با رهبری واحد و انسجام ملی و پایمردی بر خواسته بر حق خود پیروز می گردد و جهانیان را در مقابل نگاه عزت مندانه و منطق مدار خود متعجب می سازد. توفیق به فرجام رسیدن برجام که به برکت خون شهدا و حضور مؤثر ناخدای انقلاب مقام معظم رهبری، تلاش های دلسوزانه ریاست محترم جمهور و عزم راسخ تیم هسته ای متجلی گشت، یک بار دیگر نشان داد که ملت غیور و عزتمدار ایران با اتکاء به اراده خود بر مسیرهای سخت دیپلماسی بین المللی چیره گشت و خواسته های حق خود را به کرسی انجام نشاند.

 

پیروزی غرورآمیز ملت ایران در برجام که حاصل سال ها تلاش شبانه روزی نمایندگان معزز ایران در مجامع بین المللی بود، نقطه عطفی است در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ملت عزیز و سرافراز به خوبی قدر و منزلت این فرصت مغتنم را دانسته و در ادامه راه برای تحقق خواسته های برحق خود حرکت خواهد نمود.

 

رفع تحریم های ظالمانه، شناسایی حق ایران به داشتن انرژی هسته ای، پذیرش جهان در قدرت ایران بر دستیابی به تکنولوژی هسته ای و ده ها دست آورد دیگر حاصل به فرجام رسیدن برجام است و این پیروزی بزرگی است که هرگز از خاطره ملت های آزاده خواه جهان پاک نخواهد شد.

 

اینجانب به نمایندگی دانشگاهیان دانشگاه کاشان این روز بزرگ و پیروزی منطق بر زورگویی را تبریک عرض نموده، آرزو می نمایم در سایه الطاف بی کران الهی و با همدلی و همداستانی بیشتر آحاد ملت تحت لوای رهبری معظم انقلاب شاهد رشد و تعالی کشور عزیزمان باشیم، چنین باد.

دکتر عباس زراعت
رئیس دانشگاه کاشان

 

 

نظر شما :