برگزاری دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حراست منطقه کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه کاشان

۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۴ کد : ۴۲۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۲۵
دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حراست منطقه کاشان و آران و بیدگل به مدت دو هفته در دی ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد.

دوره آموزشی مدیران و کارشناسان حراست منطقه کاشان و آران و بیدگل به مدت دو هفته در دی ماه سال جاری در دانشگاه کاشان برگزار شد.

 مدیر حراست دانشگاه کاشان در مراسم افتتاحیه این دوره ضمن خوش آمدگویی به همکاران از حضورشان در دانشگاه کاشان ابراز خرسندی نمود و خواستار بهره برداری بهینه از این کلاس های آموزشی جهت ارتقاء سطح مهارتهای تخصصی به پاس قدردانی از زحمات و تلاش مسئولین جهت برگزاری این دوره ها شدند.

 امیرحسین حاجی اکبری هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش سطح آگاهی کارکنان حراست بیان و اظهار امیدواری کرد: در محیط های کاری خود بستری را فراهم کنند که با ایجاد فضای ایمن و با نشاط تحقق اهداف عالی سیستمی را تسهیل نمایند.

رییس دانشگاه کاشان نیز در این دوره با خیر مقدم و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این دوره آموزشی گفت: حراست ، به عنوان چشم نظارتی و چشم بینای مدیریت در حفظ سلامت اداری است که باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

دکتر عباس زراعت  به نامه امیرمومنان علی علیه السلام به مالک اشتر در خصوص اقداماتی که باید برای سلامت مدیران خود انجام دهند اشاره کرد و افزود: طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام،  در بین کارگزاران افرادی درستکار و وفادر را بگمار که بازرسی ناپیدای تو به رعایت امانت و مدارای با مردم ناگزیرشان کند.

وی به اهمیت مسأله حراست و نظارت در دستگاه های دولتی تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص وجه مردمی سازمان های اطلاعاتی و حراست ها، مد نظر قرار گرفته و حراست ها در کنار استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته و بروز در امر نظارت ، استفاده از مردم به عنوان چشم بینای خود را در دستور کار قرار دهند.

در پایان رئیس دانشگاه، در راستای افزایش اختیارات به جهت تسهیل حل و فصل برخی مسائل و موضوعات که جنبه قضائی دارد، پیشنهاد داد تا مسئولین حراست در ارگان های مختلف به عنوان ضابط خاص دادگستری شناخته شده و معرفی گردند.

افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور جمعی از مسئولان شهری، مدیران و کارشناسان حراست در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار شد. 

نظر شما :