برگزاری نشست واحد انتظامات با رییس دانشگاه

۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۳ کد : ۴۲۳۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۶
نشست صمیمانه واحد انتظامات دانشگاه کاشان با رییس این دانشگاه برگزار شد

نشست صمیمانه واحد انتظامات دانشگاه کاشان با رییس این دانشگاه برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه کاشان در این دیدار با تشکر از زحمات مدیر حراست و مسئول و همکاران انتظامات دانشگاه  کار واحد انتظامات را بسیار سخت و طاقت فرسا بیان کرد و افزود: کارکنان انتظامات باید فرمایش حضرت علی (ع) با اشعث که "این کاری که به عهده تو از طرف حکومت و دولت نهاده شده یک طعمه نیست بلکه امانتی بر دوش توهست و تو باید مطیع مقام مافوق خود باشی و لیکن حق نداری در مورد زیر دست خود به دلخواه عمل کنی و.." را در امور خود مد نظر قرار دهند.

دکتر عباس زراعت، دانشگاه را به مانند اعضای یک خانواده بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه انسانها بر حسب آیه شریفه قرآن دارای روح خدایی هستند و خداوند روح خود را در آنها دمیده است، باید به همدیگر احترام بگذارند که این امر موجب  تداوم دوستی ها و محبت ها در محیط کار و پیشرفت و موفقیت امور می شود.

وی خاطر نشان کرد: انضباط و نظم کاری، داشتن ظاهری آراسته و نظام مند و اطاعت از مسئول مافوق را کارکنان انتظامات دانشگاه باید مورد توجه قرار دهند.

رئیس دانشگاه کاشان، با توجه به تاکید به فرمایشات  رهبر معظم انقلاب به شرکت فعال وبانشاط  گسترده مردم در انتخابات، به کارکنان انتظامات تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی، به افرادی رای دهید که کارگشا ویاری رسان دولت باشند.

مدیر حراست دانشگاه کاشان نیز در این نشست از پرسنل انتظامات دانشگاه که برقراری نظم و امنیت وصیانت از فضای کالبدی دانشگاه را عهده دار می باشند قدردانی کرد و گفت: پرسنل انتظامات دانشگاه باید دقت نظر بیشتر در کنترل و نظارت در مبادی ورودی دانشگاه را داشته باشند.

امیرحسین حاجی اکبری پایبندی به ضوابط  و قانون مداری و رعایت عدالت و انصاف به خصوص تردد وسائط نقلیه را تاکید کرد و افزود: کارکنان انتظامات در خصوص نوع  ارتباطات دانشجویی، نوع درخواست ها، هدیه ها و محموله های پستی که باید در چارچوب ضوابط و از طریق مجاری قانونی باشد توجه کنند.

 وی ارتباط دوستانه با همکاران، حضور به موقع در پست های کاری، نظم و انضباط و پرهیز از هرگونه شایعه و اتهام و تخریب بر علیه یکدیگر با توجه به پایبندی به ارزشهای اسلامی و دینی را خواستار شد و گفت: باید کارکنان انتظامات از هرگونه تفرقه و وابستگی های جناحی که آفتی برای همسویی و انسجام اجتناب کنند.

مسئول انتظامات دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارش مبسوطی در رابطه با عملکرد یکساله واحد پیرامون مسائل امنیت حفاظت فیزیکی، فرهنگی و عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

در این نشست از لباس فرم جدید پرسنل انتظامات دانشگاه رونمایی شد. 

نظر شما :