اطلاعیه تکمیل ظرفیت دکتری 94

۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۳ کد : ۴۲۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۷
اطلاعیه تکمیل ظرفیت دکتری 94

قابل توجه معرفی­ شدگان تکمیل ظرفیت دکتری 1394 رشته الهیات و معارف اسلامی- ادیان و عرفان

) جهت انجام مرحله مصاحبه دانشگاه کاشان(

به اطلاع داوطلبان معرفی‌شده از سوی سازمان سنجش می­رساند مرحله مصاحبه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه کاشان در رشته الهیات و معارف اسلامی-ادیان و عرفان طبق جدول زیر انجام خواهد شد:

 

 رشته - گرایش

تاریخ

آزمون کتبی

آزمون شفاهی

مکان مصاحبه

الهیات و معارف اسلامی-ادیان و عرفان

23/ 10/ 94

8 صبح

2 بعد ازظهر

دانشکده ادبیات و زبان­های خارجی

 

 مدارک مورد نیاز که می­بایست معرفی­شدگان برای انجام مراحل مصاحبه همراه خود داشته باشند:

1- فرم تکمیل شده مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1394 دانشگاه کاشان

2ـ اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی 

3- اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (معرفی‌‌شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکترای حرفه­ای بوده و حداکثر تا تاریخ 31/ 6/ 94 فارغ‌التحصیل می‌شوند باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه 37 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و فرم مندرج در صفحه  94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته­های تحصیلی آزمون مذکور را ارائه نمایند).

4- اصل و تصویر مدرک کارشناسی (آن­دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند می‌بایست اصل و تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند).

تبصره - معرفی‌‌شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک‌ مندرج در بندهای 3 و 4 فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

5- ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد (آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند می‌بایست ریز نمرات مقطع کاردانی را نیز ارائه نمایند).

6- پایان­نامه­های کارشناسی و کارشناسی ارشد

7- کارنامه نتایج مرحله اول آزمون دکتری 1394 سازمان سنجش آموزش کشور

8- اصل و تصویر گواهی شرکت در آزمون‌های ملی و یا بین‌المللی که در آن نمره زبان اخذ شده مشخص باشد.

9- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد )برای آن­دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند(.

10- کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی

11- اصل فیش بانکی به مبلغ 350000 ریال (معادل سی و پنج هزار تومان) بابت ثبت نام در مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری1394 دانشگاه کاشان به حساب «درآمدهای معاونت آموزشی دانشگاه کاشان» در بانک تجارت- شعبه دانشگاه کاشان به شماره 1609065725 با شماره شناسه پرداخت 000160906572552 قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت ایران  

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی و استعدادهای درخشان دانشگاه کاشان

 


نظر شما :