دیدار رئیس دانشگاه کاشان با معاون اول رئیس جمهور

۰۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۲۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۰
رئیس دانشگاه کاشان با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز دیدار و گفتگو کردند.


رئیس دانشگاه کاشان با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر چهارشنبه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر عباس زراعت گزارش مبسوطی از دانشگاه کاشان و پیشرفت های علمی و آموزشی و جایگاه آن در بین  دانشگاههای ایران و جهان اسلام ارائه نمود.

وی با اشاره به وضعیت مالی دانشگاه گفت:کسری بودجه جاری و عدم تطابق بودجه با توسعه دانشگاه در سال های اخیر مشکلات فراوانی را پیش روی مدیریت دانشگاه قرار داده و هم اکنون با حدود 18 میلیارد تومان کسری و دیون ، دانشگاه کاشان در پرداختهای جاری خود نیز دچار مشکل جدی می باشد.

.

رئیس دانشگاه کاشان پیشرفتهای علمی و پژوهشی دانشگاه به خصوص در سالهای اخیر را به رغم مشکلات مذکور نشانه نگاه خردمندانه و ایثارگرانه دانشگاهیان دانشگاه کاشان دانست و خواستار عنایت بیشتر مسئولین امر به این دانشگاه شد.

دکتر زراعت در این دیدار همچنین از زحمات و تلاشهای بی دریغ جناب آقای دکتر جهانگیری در زمان تصدی استانداری اصفهان در تبدیل دانشگاه تربیت معلم به دانشگاه جامع کاشان و واگذاری ساختمان دانشکده مهندسی تقدیر و تشکرکرد.

معاون اول رئیس جمهور هم در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از تلاشهای صورت گرفته در این دانشگاه و ارزیابی مثبت از پیشرفتهای حاصله قول مساعد داد تا مراتب را به اطلاع جناب اقای دکتر نوبخت و وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری برساند تا اقدامات لازم برای رفع نگرانی های مذکور صورت پذیرد.


 

 

 


( ۱ )

نظر شما :