تودیع و معارفه مدیران جدید امورمالی، طرح های اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان

۰۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۴ کد : ۴۲۱۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳۷
مدیران جدید امور مالی، طرح های اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان طی مراسمی معرفی شدند.

  

مدیران جدید امور مالی، طرح های اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان طی مراسمی معرفی شدند.

 رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم از همکاران طرح و برنامه که برنامه و طرح راهبردی دانشگاه را تدوین کردند قدردانی کرد و گفت: دانشگاه کاشان عزمش را برای اجرای این برنامه که برای نخستین بار در هیات امنای دانشگاه و بعنوان نخستین دانشگاه در کشور تدوین شده جزم کرده است.


  دکتر عباس زراعت بین المللی شدن را از رویکردها وسیاست های اصلی دانشگاه بیان کرد و افزود: برای تحقق سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه و بین المللی کردن دانشگاه به همکاری مجموعه کارکنان دانشگاه نیاز است.

 

وی اظهار داشت: بزودی با حضور چند دانشمند بین المللی دارای جایزه نوبل و رئیس موسسه جهانی   ICTP   بعنوان همکار دانشگاه کاشان، انقلاب علمی بزرگی در ایران و کاشان رخ می دهد.

 

 
وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه 50 درصد از بودجه دانشگاه ها باید توسط خود دانشگاه ها تامین گردد ارتباط با صنعت، ارتباط با بخش خصوصی و تبدیل سرمایه ها به ثروت را لازم دانست و خاطر نشان کرد: از آنجا که  طرح و توسعه مغز دانشگاه است امید است مدیر جدید این قسمت با برنامه ریزی درست و رشته های متناسب با بازار کار بتواند دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برساند.


 

  

رئیس دانشگاه کاشان آموزش را لازمه موفقت کارکنان در امور دانست و افزود: باید نقشه راه برای کارکنان ترسیم شود.

  

وی از افرادی که برنامه های عملیاتی و تحول برای دانشگاه ایجاد کنند دعوت به همکاری نمود و اظهار داشت: دانشگاه متعلق به آحاد مردم است و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه نیاز به همکاری و تعامل دانشگاهیان است.

  

دکتر زراعت با توجه به حساس بودن حوزه اداری مالی، قانونگرایی، انضباط مالی، حسابداری، تعهد  و تکریم ارباب رجوع را  از مدیریت جدید این حوزه خواستار شد و گفت: باید سعی شود با نگاه واقع بینانه و مدیریت درست درآمدهای دانشگاه را تامین نماید.

  

وی از مدیر طرح جدید طرح اقتصادی دانشگاه نیز خواست تا  با توجه به توانمندی های مدیریت این حوزه با پشتکار و تخصص، الزامات برنامه ششم را در برنامه اقتصادی محقق کنند.

  

دکتر زراعت سرمایه گذاری در بخش خصوصی، اجرای برنامه راهبردی، تنوع مالی  و مدیریت سرمایه ها را لازم دانست.

  

در این مراسم مدیران جدید حوزه های امور مالی، طرح های اقتصادی و برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان رئوس برنامه های خود را بیان کردند و مدیران قبلی نیز گزارشی از فعالیت های خود را ارائه نمودند.

در این مراسم طی حکمی آقایان  محسن صفوی مدیر جدید امور مالی، مهندس جعفر محبوبی مدیر طرح های اقتصادی و عبدالله رمضانی به عنوان مدیر برنامه ریزی و توسعه دانشگاه کاشان منصوب و از زحمات آقای بیدگلیان مدیر قبلی امور مالی دانشگاه تجلیل شد.

نظر شما :