رئیس سازمان بسیج اساتید کشور: تبدیل ایران به قدرت بین المللی رمز اقتدار نظام است

۰۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۱ کد : ۴۲۰۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۰
رئیس بسیج اساتید کشور گفت: تبدیل ایران به قدرت بین المللی یکی از زمینه های لازم برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

رئیس بسیج اساتید کشور گفت: تبدیل ایران به قدرت بین المللی یکی از زمینه  های لازم برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

 

سهراب صلاحی شامگاه یکشنبه در همایش و کارگاه علمی آموزشی بررسی ابعاد نفوذ دشمن با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف از جمله  بحث هسته ای درصدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی است  اظهار داشت: تا زمانی که تبدیل به یک قدرت بین المللی نشویم این خصومت ها وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه ما 80 درصد راه را برای تبدیل شدن به قدرت بین المللی طی کرده ایم  افزود: مبانی جامع نظری و اسلام ناب و اسلامی که تنها یک جلوه آن در تجمع اربعین نمایش داده شد نخستین مؤلفه برای تبدیل ایران به قدرت بین المللی است.

 

وی رهبری جامع را دومین مؤلفه برای قدرت بین المللی بیان کرد و گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری راه برون رفت مشکلات جامعه است.

 

رئیس بسیج اساتید قدرت دفاعی و علمی را از دیگر موارد لازم دانست و خاطر نشان کرد: جلوگیری از نفوذ دشمن ، جلوگیری از جابجا شدن سیاست های کلان و اقتصاد مقاومتی برای تبدیل به قدرت بین المللی لازم است.

 

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نیز اظهار داشت: 45 هزار استاد دانشگاهی در مجموعه بسیج اساتید عضویت دارند.

 

علیرضا احسان دوست افزود: سه هزار نفر از اساتید دانشگاه های استان اصفهان عضویت داوطلبانه در بسیج اساتید دارند و تاکنون بسیج اساتید در 100 مرکز دانشگاهی این استان تشکیل شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال تحصیلی آینده تمامی مراکز دانشگاهی استان اصفهان که حدود 170 مرکز آموزش عالی است از بسیج اساتید برخوردار شوند.


 


نظر شما :