چاپ حدود 730 عنوان مقاله پژوهشی اساتید دانشگاه کاشان در مجلات معتبر خارجی

۰۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۰ کد : ۴۲۰۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۵۴
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از چاپ حدود 730 مقاله علمی پژوهشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر خارجی آی اس آی خبر داد و گفت: حدود 600 مقاله نیر در سایر مجلات علمی ترویجی و پژوهشی به چاپ رسیده است

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از چاپ حدود 730 مقاله علمی پژوهشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر خارجی آی اس آی خبر داد و گفت: حدود 600 مقاله نیر در سایر مجلات علمی ترویجی و پژوهشی به چاپ رسیده است.

دکتر مجید منعم زاده در جمع خبرنگاران لازمه توسعه پایدار را پژوهش بیان کرد و اظهار داشت: پژوهش ها باید کاربردی و به ثروت تبدیل شود.

وی به راه اندازی سامانه ثبت دستاوردهای پژوهشی دراین دانشگاه اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این سامانه تمام فعالیت های پزوهشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه ثبت می شود.

وی تعداد طرح های پژوهشی دانشگاه را 135 طرح بیان کرد و گفت: این طرح ها با اعتباری حدود 20 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: حدود 80 درصد از طرح های بیرونی و حدود 20 درصد از این طرح ها ارتباط با صنعت بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان اظهار داشت: تععداد 62 عنوان کتاب نیز از  اعضای هیأت علمی این دانشگاه در سال گذشته منتشر و به چاپ رسیده است.

دکتر منعم زاده قرار گرفتن دانشگاه کاشان جزء یک درصد برتر دانشگاه های جهان، معرفی اعضای هیات علمی این دانشگاه به عنوان دانشمند بین المللی در پنج رشته را از جمله افتخارات پژوهشی این دانشگاه بیان کرد و افزود: این دانشگاه همچنین رتبه نخست جشنواره برترین های نانو نیز در سال گذشته را کسب کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان انتخاب دکتر مسعود صلواتی  به عنوان پرکارترین دانشمند ایرانی با ارائه 75 مقاله در سال دو هزار و 15 را از افتخارات پژوهشی این دانشگاه بیان کرد و افزود:  علیرغم تمام محدودیت ها ولی فعالیت های پژوهشی این دانشگاه روند روبه رشدی داشته است و در سال جاری نیز به عنوان دومین دانشگاه حامی پژوهشی معرفی شد.      

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

نظر شما :