قدردانی مهندس سعیدی از دانشگاه کاشان در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان

۰۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۹ کد : ۴۲۰۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۹۴
مهندس علی سعیدی مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی در پیامی از دانشگاه کاشان در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان و افتتاح کرسی علمی قدردانی کرد

مهندس علی سعیدی مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی در پیامی از دانشگاه کاشان  در برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان و افتتاح کرسی علمی  قدردانی کرد.

در این پیام مهندس سعیدی خطاب به دکتر زراعت رئیس دانشگاه کاشان افزوده است: با قدردانی و سپاس از زحمات بی دریغ جنابعالی و دیگر همکاران محترم در دانشگاه کاشان از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان منطقه فرهنگی کاشان و همچنین افتتاح کرسی علمی در مورخ 94/09/26 ، به استحضار می رساند که همکاران اینجانب از اجرای مراسم و فضای معنوی و علمی آن که در شور و شعف نخبگان کاشان برگزار شد به شدت تحت تاثیر قرار گرفتند و از این همه روح حمایت و بزرگواری جنابعالی مشعوف شدند.

 وی تصریح کرده است: مراسمی آنگونه که معرف اعتقاد مدیریت محترم دانشگاه و اهمیت دانش و پژوهش در دانشگاه و نخبگان کاشان می باشد، جای بسی احترام و تعالی دارد.

مهندس سعیدی افزوده است: من و تمام همکارانم در همه ابعاد خود را همراه جنابعالی می دانیم و آرزو داریم که در این راه پر اجر جای کوچکی هم نصیب ما باشد که افتخار کنیم از راه اعتلای فرزندان این مرز و بوم قدمی هر چند کوچک برداشته ایم.

 مؤسس بنیاد نخبگان سعیدی در پایان اظهار کرده است: جنابعالی و همکارانتان در ستاد خیرین دانشگاه و دیگر اساتید و کادر علمی و ستادی دانشگاه افتخار این مرز و بوم هستند و کاشان و کاشانیان و ایرانیان در این راه انسانی همراه جنابعالی هستند. خداوند در این راه خدائی و با نفس عرفانی به شما قدرت و قوت عطا فرماید.

 

نظر شما :