برگزاری نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان

۱۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۱ کد : ۴۱۶۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۹
نخستین جلسه ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه درسال جاری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان درمحل سالن کنفرانس دفتر ریاست برگزار شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

نخستین جلسه ستاد شاهد وایثارگر دانشگاه درسال جاری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان درمحل سالن کنفرانس دفتر ریاست برگزار شد.

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان در این نشست تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه را 396 نفر ذکر کرد و گفت: 242 نفر از این دانشجویان در دوره روزانه و 154 دانشجو نیز در دوره شبانه  این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

محمدرضا منزوی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از افتخارات دانشگاه ذکر کرد و افزود: حدود 83 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر از ممتازین علمی و آموزشی دانشگاه هستند.

وی برنامه ریزی جهت تقویت بنیه علمی و اعزام دانشجویان شاهد و ایثارگر به مشهد مقدس را از برنامه های امور شاهد و ایثار این دانشگاه بیان کرد و افزود: در هفته نخست اسفند امسال هشتمین یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه برگزار می شود.

مدیر کل شاهد و ایثارگران استان اصفهان نیز در این نشست  دانشجویان شاهد و ایثارگر را از افتخارات و سرمایه های دانشگاه ها بیان کرد و گفت: ما باید همه مساعی خود را برای مشارکت فعالانه دانشجویان جامعه هدف در عرصه های علمی، فرهنگی واجتماعی ودر جهت رشد وتعالی بیشتر ایشان بکار بندیم.

رئیس دانشگاه کاشان نیز  به حضور مغتنم شهدای گمنام دردانشگاه و داشتن 40 درصد ایثارگر دربخش کارکنان واعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: ایجاد کمیته ایثارگران برای بررسی مشکلات دانشجویان و کارکنان از برنامه های این دانشگاه است.

دکتر زراعت تسریع در جهت تکمیل پردیس شهدا را از مدیر کل شاهد و ایثارگر اصفهان  خواستار شد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: دانشگاه در جهت رفاه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان، تمام توان خود را به کار می برد.


نظر شما :