انتصاب مشاور رئیس در امور رفاهی کارکنان و مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان

۱۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۶ کد : ۴۱۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۶
طی احکام جداگانه‌ای دکتر محسن بهپور عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه کاشان به عنوان مشاور رئیس در امور رفاهی کارکنان و دکتر نرگس نیکخواه عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه به عنوان مشاور رئیس در امور بانوان منصوب شدند.


طی احکام جداگانه‌ای دکتر محسن بهپور عضو هیأت علمی گروه شیمی دانشگاه کاشان  به عنوان  مشاور رئیس در امور رفاهی کارکنان و دکتر نرگس نیکخواه عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه به عنوان مشاور رئیس در امور بانوان منصوب شدند.

 

رئیس دانشگاه کاشان در حکم دکتر محسن بهپور افزوده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجربه؛ به موجب این حکم جنابعالی به عنوان مشاور اینجانب در امور رفاهی کارکنان دانشگاه کاشان منصوب می‌گردید.

 

دکتر عباس زراعت اظهار امیدواری کرده است: تا با بهره‌گیری از تعهد و تجربیات خود و نیز با همدلی و همکاری اعضاء محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی دانشگاه و با برنامه‌ریزی ودرایت لازم در اعتلای روزافزون امور رفاهی کارکنان و نیز تحقق سندچشم‌انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه و به ویژه مواد 68 و 69 طرح راهبردی دانشگاه، گام‌های مؤثری بردارید و در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت نظم و قانون‌مندی کوشا باشید.

 

رئیس دانشگاه کاشان در حکم دکتر نرگس نیکخواه نیز افزوده است: نظر به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده سرکارعالی در امور اجتماعی جامعه زنان منطقه، به موجب این حکم جنابعالی برای مدت دو سال به سمت مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان منصوب می‌شوید.

 

دکتر زراعت ابراز امیدواری کرده است: تا با بهره‌گیری از توان فکری و اجرایی سرکارعالی گامی مؤثر و کارآمد، جهت رفع مشکلات بانوان محترم دانشگاه به ویژه دانشجویان عزیز برداشته و به تبع آن شرایط مطلوب‌تری برای حفظ شئونات و ارزش‌های اسلامی در دانشگاه فراهم گردد.

 

 

 


نظر شما :