معاون وزیر علوم: دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه های پیشرو آموزشی است

۰۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۲ کد : ۴۱۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۴
معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه های بسیار خوب و پیشرو در بین مراکز غیر استانی و حتی از برخی مراکز استان هم بالاتر است.
 

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  گفت: دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه های بسیار خوب و پیشرو در بین مراکز غیر استانی  و حتی از برخی مراکز استان هم بالاتر است.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در دانشگاه کاشان، با بیان اینکه دانشگاه های مراکز غیر استانی پیشرفت بسیار خوبی تاکنون نداشته اند افزود: کاشان از جمله مراکزی است که پیشرفت بسیار خوبی داشته و در زمینه های مختلف پیشتاز است.

وی اظهار داشت: دانشگاه کاشان در زمینه های علم و فناوری و هم در حوزه های جذب اعتبار در بخش خصوصی و همچنین در جذب خیرین نیز نمونه و الگو است.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: پیشرفت علمی این دانشگاه ، قابلیت های مدیریتی و نیروی انسانی دانشگاه را نشان می دهد و باید افق بسیار خوبی در آینده بای این دانشگاه انتظار داشت.

دکتر شریعتی نیاسر به شروع  رتبه بندی دانشگاه ها از ابتدای  سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال 94 اولین رتبه بندی و یا سطح بندی دانشگاه ها به لحاظ آموزشی اعلام شود .

 

نظر شما :