گشایش نمایشگاه هنری زخم بر بوم در دانشگاه کاشان

۰۲ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۱ کد : ۴۱۴۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۸۵
مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) نمایشگاه هنر نقاشی با عنوان "زخم بر بوم" در نگارخانه معماری و هنر این دانشگاه ارائه شده است.
 

مدیر ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع)  نمایشگاه هنر نقاشی با عنوان "زخم بر بوم" در نگارخانه معماری و هنر این دانشگاه ارائه شده است.

 

دکتر مجتبی بهرامیان اظهار داشت: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر هنری هنرمندان نقاش و جوان و دانشجویان که به طرز زیبایی قیام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، روز عاشورا و کربلا را به تصویر کشیده اند برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

 

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه توانمندی های هنرمندان جوان و عشق و ارادت خاص آنها به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ذکر کرد و افزود: این آثار هنری را هنرمندان نقاش در کارگاه دو روزه ای که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان روزهای هیجدهم و نوزدهم آبان ماه امسال در تیمچه امین الدوله و دانشگاه کاشان برگزار شد خلق کردند.

 

نمایشگاه هنری زخم بر بوم تا روز چهارشنبه چهارم آذرماه جاری در نگارخانه معماری و هنر ساختمان مرحوم دکتر اسلامی برای بازدید علاقمندان دایر است.


نظر شما :