تدوین کتاب جاودانه‌های کاشان

۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۰ کد : ۴۱۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۳۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان از تدوین کتاب جاودانه های کاشان خبر داد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان از تدوین کتاب جاودانه های کاشان خبر داد.

دکتر حسین ستار با اشاره به اینکه این کتاب در  سه بخش منتشر می شود گفت: در بخش نخست این کتاب به جایگاه ایثار و شهادت در کاشان، نقش کاشان در دوران انقلاب و نقش کاشان در دفاع مقدس شامل اعزام نیروها، پشتیبانی جبهه‌ها و جنگ، یگانهای عمل کننده و محورهای عملیاتی، اطلاعات آماری در خصوص ایثارگران، آزادگان و شهدا پرداخته است.

وی خلاصه اطلاعات فردی هر شهید همراه با عکس، زندگی‌نامه شهید، فرازی از وصیت نامه شهید، زندگی و سبک و خاطره شهیدان را از موضوع‌های ارائه شده در بخش دوم این کتاب ذکر کرد.

وی اظهار داشت: در بخش سوم این کتاب نیز به فهرست یگانی از جمله ناحیه مقاومت بسیج، بنیاد شهید  بنیاد حفظ آثار، ارتش ، سپاه، بسیج، جهاد، نیروی انتظامی و هلال احمر پرداخته شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در این کتاب شهدای دانشجو، مهندس، معلم، روحانی، دانش آموز، کارمند، کارگر، تربیت بدنی ، اساتید و هنرمندان مداحان و پیشکسوتان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

دکتر ستار تاکید کرد: این کتاب با همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور نهادهای انقلابی کاشان در حال تدوین است و 80 درصد کارهای مقدماتی کتاب توسط پایگاه های بسیج جمع آوری شده و در حال تدوین است.

لازم به ذکر است این کتاب با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان تدوین و چاپ می گردد.


نظر شما :