کیفیت گرایی یکی از محورهای اساسی دانشگاه کاشان است

۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۳ کد : ۴۰۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۱
رئیس دانشگاه کاشان کیفیت‌گرایی را یکی از رسالت‌ها و محورهای اساسی دانشگاه دانست و گفت: برای معرفی دانشگاه در سطح بین‌المللی و تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه باید در کنار کمیت به کیفیت امور در محیط دانشگاه توجه شود.

رئیس دانشگاه کاشان کیفیت‌‌گرایی را یکی از رسالت‌ها و محورهای اساسی دانشگاه دانست و گفت: برای معرفی دانشگاه در سطح بین‌المللی و تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه باید در کنار کمیت به کیفیت امور در محیط دانشگاه توجه شود.

 

دکتر عباس زراعت جذب اساتید نخبه و ارزشی را یکی از برنامه‌های دانشگاه برای تحقق این هدف بیان کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان سعی دارد تا افراد نخبه، متخصص و ارزشی را که حایز شرایط باشند جذب کند.

 

وی اعلام اخراج اساتید نخبه و ارزشی دانشگاه کاشان در برخی سایت‌های خبری را تکذیب کرد و افزود: بنده بعنوان یک بسیجی هرگز اجازه نمی دهم در دانشگاه کاشان چنین اتفاقی بیفتد و اگر موردی وجود دارد اعلام گردد تا اقدام مقتضی صورت گیرد.

 

رئیس دانشگاه کاشان بسیجی بودن و نخبه بودن را از ملاک های انتخاب اساتید دانشگاه دانست و گفت: بر اساس آئین نامه جذب اساتید و مقررات دانشگاه معدل افرادیکه دوره کارشناسی آنها از چهارده و نیم، کارشناسی ارشد شانزده و دکترا از هیجده کمتر باشد حایز شرایط استخدامی برای دانشگاه نیستند.


نظر شما :