عضو هیات علمی دانشگاه کاشان جزء برترین محققان ایران قرار گرفت

۱۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۰۹۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۰
رئیس دانشگاه کاشان گفت: دکتر مسعود صلواتی نیاسر عضو هیات علمی گروه شیمی این دانشگاه جزء برترین محققان و نویسندگان ایران قرار گرفت.

رئیس دانشگاه کاشان گفت: دکتر مسعود صلواتی نیاسر عضو هیات علمی این دانشگاه جزء برترین محققان و نویسندگان ایران قرار گرفت.

 

دکتر عباس زراعت اظهار داشت: بر اساس گزارش اخیر پایگاه اسکوپوس این استاد برجسته با ارائه 5 مقاله در ماه شهریور امسال توانست به عنوان برترین نویسندگان بر اساس تعداد مقالات علمی منتشر شده معرفی شود.

 

وی از رتبه دوم دانشگاه کاشان  در حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی  در سال 2014خبر داد و افزود: در بین پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ،دانشگاه کاشان با 171 طرح پژوهشی رتبه چهارم را کسب کرد.

 

رئیس دانشگاه کاشان عضویت دکتر اکبری عضو هیات علمی گروه صنایع دستی دانشگاه کاشان  به عنوان تنها هنرمند ایرانی در آکادمی بین‌المللی سرامیک در جهان را از دیگر افتخارات دانشگاه طی هفته اخیر برشمرد و گفت: این دانشگاه در سال جاری نیز جزء یک درصد مؤثرترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت.

 

دکتر عباس زراعت افزود: سه عضو هیات علمی دانشگاه نیز در سال جاری توانستند درردیف یک درصد دانشمندان و نخبگان برترجهان قرار گیرند.

 

رئیس دانشگاه کاشان به کسب رتبه 15 دانشگاه کاشان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه کاشان با دو پله صعود امسال توانست از رتبه هفدهم به رتبه پانزدهم ارتقاء یابد.

           


نظر شما :