شروع ثبت نام ازدواج اساتید، تمدید ازدواج دانشجویی

۰۵ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۲ کد : ۴۰۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۷
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام ازدواج اساتید و تمدید ازدواج دانشجویی خبر داد.
 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از شروع ثبت نام ازدواج اساتید و تمدید ازدواج دانشجویی  خبر داد.

 

حجت الاسلام روحانی گفت: اساتیدی که تاریخ عقد آنها از اول مهر 93 تا 30 مهر 94 باشد، می‌‌توانند از ششم تا سی ام آبان سال جاری در سایت www.ezdevaj.nahad.ir ثبت نام نمایند.

 

وی اردوی زیارتی مشهد مقدس ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اهداء بسته‌های فرهنگی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای زوج های جوان ذکر کرد.

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز از تمدید ثبت نام ازدواج دانشجویی خبر داد و افزود: با توجه به درخواست دانشجویان و استقبال خوبی که از این مراسم صورت گرفته ثبت نام تا 30 آبان ماه 94 تمدید شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی می توانند ثبت نام نمایند.

 

حجت الاسلام روحانی مدارک لازم جهت تائید را اصل عقد‌نامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی ذکر کرد و افزود: دانشجویان تا یک هفته پس از ثبت نام مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه ارائه نمایند.

 

نظر شما :