دیدار دانشجویان دانشگاه کاشان با خانواده شهدا

۰۷ آذر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۳ کد : ۴۰۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۳۹
به مناسبت هفته بسیج جمعی از دانشجویان دانشگاه کاشان با خانواده سادات سه شهید ناصری‌نژاد دیدار کردند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

به مناسبت هفته بسیج جمعی از دانشجویان دانشگاه کاشان با خانواده سادات سه شهید ناصری‌نژاد دیدار کردند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

حجت الاسلام جعفر جنتی، تقوی، ایثار و معنویت را رمز موفقیت بسیجیان دانست و اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی رمز اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و اگر بخواهیم تفکر بسیجی در جامعه تداوم یابد و راه شهدا را ادامه دهیم باید دو عامل معنویت و تقوی در جامعه نهادینه شود.

 

وی دنیا‌طلبی را از آفات جامعه  ذکر کرد و افزود: اگر این آفت در جامعه نفوذ پیدا کند روحیه و تفکر بسیجی از بین خواهد رفت و جامعه آسیب خواهد دید.

 

وی خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و مسلح شدن به دو سلاح تقوی و معنویت راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در کشورهای همسایه عراق و سوریه نیز در حال گسترش است افزود: امنیت و رفاه کشورمان امروز به واسطه ثمره خون شهداست.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار امیدواری کرد: با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم.

 

پدر شهیدان ناصری نژاد نیز در این دیدار با ذکر خاطره ای از فرزندانش، خوب درس خواندن، ایمان و معنویت را به دانشجویان توصیه کرد و گفت: دانشجویان خواهر نیز با رعایت عفاف و حجاب می توانند شهدا را خوشحال و ادامه دهندگان راهشان باشند.

 

این دیدار که به همت آقای شعبانی کارمند حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد با زیارت عاشورا و مداحی پایان یافت.


نظر شما :