رییس صندوق رفاه دانشجویی: وام عتبات عالیات دانشجویان به هفت میلیون ریال افزایش یافت

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰ کد : ۴۰۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۲
رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وام عتبات عالیات دانشجویان به هفت میلیون ریال افزایش یافت.

 

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وام عتبات عالیات دانشجویان به هفت میلیون ریال افزایش یافت.

 

مهندس ذوالفقار یزدان مهر در حاشیه بازدید از دانشگاه کاشان اظهار داشت: در سال های گذشته به هر دانشجو مبلغ سه میلیون ریال وام عتبات پرداخت می شد که این مبلغ به هفت میلیون ریال برای اعزام دانشجویان به سفر عتبات عالیات در سال 95 ارتقاء یافته است.

 

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم همچنین از افزایش وام به دانشجویان دکترا و دانشجویان پژوهش محور خبر داد و افزود: بر اساس تاکید مقام عالی وزارت علوم به دانشجویان دکترایی که سال گذشته آزمون جامع را گذرانده بودند مبلغ پنج میلیون ریال و به دانشجویان پژوهش محور مبلغ شش میلیون ریال وام پرداخت می شد ولی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال آینده به هر دانشجوی دکترا مبلغ شش میلیون ریال  و به دانشجویان پژوهش محور مبلغ هفت میلیون ریال وام ماهانه پرداخت می شود.

 

یزدان مهر دانشگاه کاشان را از دانشگاه های پیشگام و فعال کارآفرین در بین دانشگاه های آموزش عالی کشور بیان کرد و افزود: صندوق رفاه  از این دانشگاه حمایت ویژه ای را خواهد داشت.

 

رییس صندوق رفاه دانشجویی تقویت منابع مالی صندوق با جذب اعتبارات عمومی، افزایش درآمد اختصاصی صندوق با فعالیت های اقتصادی متناسب با ماموریت‌های آموزش عالی و بهره گیری از ظرفیت نهادها و بنیادهای خیریه و خیرین آموزش عالی را از دیگر برنامه های مهم صندوق بیان کرد.

 

مهندس یزدان مهر خاطر نشان کرد: پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی بزودی عملیاتی می‌شود.

 

رییس صندوق رفاه دانشجویی به همراه هیات همراه پس از ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه، از مجموعه خوابگاه ها وسلف سرویس دانشگاه کاشان بازدید کردند.

 

نظر شما :