پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر علی شریف

۲۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۳ کد : ۴۰۴۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۴
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر علی شریف
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت درگذشت زنده یاد دکتر علی شریف
 

 

انالله و انا الیه راجعون

هرآنکس خدمت جانان به جان کرد                           به گیتی نام خود را جاودان کرد

 مهر غمبار 94 که از خبرهای تأسف بار کوله باری کامل داشت، در شامگاه بیستمین روزش برای کاشانیان به ویژه دانشگاهیان و به طور علی حده برای اساتید، کارکنان، دانشجویان، دانش آموختگان و بازنشستگان دانشگاه کاشان غمی مضاعف بر غم های پیشین افزود.

استاد فرهیخته، حقوقدان مبرز، رئیس فقید دانشگاه کاشان زنده یاد دکتر علی شریف پس از سال ها تحمل رنج بیماری در آستانه محرم حسینی دعوت حق را ابیک گفت و رحل اقامت به دیار باقی فکند.

 او که مدال بیش از 12سال خدمت در سمت ریاست دانشگاه را به عهده داشت استادی لبریز از منش و متانت و روحیه مجدانه تعلیم و تربیت و ارائه خدمت صادقه بود. حتماً اساتید، دانشجویان و کارکنان این مرکز علمی خاطرات ماندگار این استاد فقید را که از احفاد آیات عظام ملاحبیب الله شریف کاشانی و از منسوبان علامه فانی بود، به خاطر خواهند داشت و از او به نیکی و احترام یاد می کنند.

 اینجانب به نوبه خود و از زبان آحاد دانشگاهیان دانشگاه کاشان مصیبت فقدان این مرد ماندگار را به محضر جامعه علمی کشور، علما، حقوقدانان، به ویژه قضات و وکلای محترم دادگستری، دانشگاهیان و آحاد امت قدرشناس و عالم پرور کاشان تسلیت می گویم و برای روح بلندش همنشینی با پاکان عالم، برخورداری از سفره احسان و کرم حسینی و رحمت و آمرزش الهی را مسئلت می نمایم و برای بیت محترم شریف و علامه فانی و دیگر غمدیدگان و مصیبت زدگان به ویژه همکاران گرامی، آقای احمد شریف عضو محترم هیأت علمی دانشگاه کاشان و آقای دکتر مجید منعم زاده معاون محترم پژوهشی دانشگاه کاشان شکیبایی و اجر آرزو می کنم.

 

 دکتر عباس زراعت

 رئیس دانشگاه

 

( ۳ )

نظر شما :