برگزاری کلاس درس آمار به صورت آنلاین با دکتر قمصری استاد دانشگاه آمریکا

۲۰ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۳ کد : ۴۰۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۳۴
عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان از شروع برگزاری کلاس درس آمار زیستی برای دانشجویان این دانشگاه به صورت آنلاین خبر داد
 

عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان از شروع برگزاری کلاس درس آمار زیستی برای دانشجویان این دانشگاه به صورت آنلاین با دکتر قمصری استاد دانشگاه آمریکا خبر داد.

 دکتر حسن دقیق افزود: در این کلاس که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، دکتر محمود قمصری از دانشگاه لومالیندا آمریکا از استادان برجسته آمار مباحثی در خصوص آمار حیاتی و زیستی برای دانشجویان ارائه کردند.

وی هدف از برگزاری این کلاس درس را ارائه تبادلات علمی و استفاده از تجربیات دانشمندان و محققان ایرانی خارج از کشور ذکر کرد و اظهار داشت: دراین کلاس درس دانشجویان رشته آمار این دانشگاه مباحث مربوطه را توسط این استاد برجسته فرا گرفتند.

عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان با بیان اینکه این کلاس قرار است که همه هفته به صورت مجازی برگزار شود افزود:  یکی از شاخص های بین المللی شدن دانشگاهها استفاده از اساتید خارجی و اجرای برنامه های آموزشی و پژوهشی مشترک بین المللی است و ارایه این درس به صورت آنلاین نیز در همین راستا می باشد.

دکتر دقیق خاطر نشان کرد: ارایه این درس که بعنوان یک همکاری بین المللی برای نخستین بار در دانشگاه کاشان صورت می گیرد ادامه خواهد یافت و قرار است همسر جناب دکتر قمصری هم درسی را از طریق ویدئو کنفرانس برای رشته روانشناسی ارایه دهند.
 
 
 
 

( ۴ )

نظر شما :