تودیع معارفه معاون طرح و توسعه و مدیران فرهنگی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان

۱۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۱ کد : ۴۰۲۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۶
مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه و مدیران فرهنگی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رئیس، معاونین، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد.
 

مراسم تودیع و معارفه معاون طرح و توسعه و مدیران فرهنگی و ارتباطات فرهنگی دانشگاه کاشان با حضور رئیس، معاونین، اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم، حوزه طرح و توسعه دانشگاه را مغز متفکر و رهبر دانشگاه بیان کرد و افزود: این حوزه محلی است که تمام برنامه‌های راهبردی دانشگاه تدوین، اجرا، نظارت و کنترل می‌شود.

دکتر عباس زراعت با اشاره به سند چشم‌انداز دانشگاه اظهار داشت: معاون طرح و توسعه با تجربیات و درایت خود سعی کند تمام برنامه های دانشگاه را به درستی راهبری و برنامه‌ریزی نماید.

 وی به عدم تناسب توسعه دانشگاه با بودجه اشاره کرد و افزود: باید سعی نماییم با همکاری معاونت طرح و توسعه، بودجه دانشگاه را حداقل 50 درصد ارتقاء بخشیم.

 وی اصلاح چارت سازمانی دانشگاه را لازم دانست و افزود: در بخش آموزش کارکنان و مدیران باید اهتمام جدی داشته باشیم.

 رئیس دانشگاه کاشان حوزه فرهنگی را نیز بسیار حساس و حلقه مفقوده امور دانست و اظهار داشت: متاسفانه اخلاق و فرهنگ در همه امور بسیار مظلوم واقع شده است.

 وی مسئله امروز جامعه را فرهنگ و اخلاق بیان کرد و افزود: یک انسان اخلاق‌مدار و فرهنگ مدار، وجدان اخلاقی و تعهد کاری دارد.

 دکتر زراعت با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های دکتر ذوقی مدیر قبلی فرهنگی، صداقت و خلوص نیت را از ویژگی‌های ایشان نام برد و ابراز امیدواری کرد: مدیر جدید این حوزه نیز با روحیه نشاط و فعالی که دارند بتوانند حوزه فرهنگی را به خوبی مدیریت کنند.

 رئیس دانشگاه همچنین ارتقاء فرهنگ و اخلاق سازمانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اگر فرهنگ و اخلاق سازمانی حل شود خیلی از مشکلات جامعه خود به خود مرتفع می‌شود، لذا مدیر جدید ارتباطات فرهنگی دانشگاه باید سعی نماید توجه خاصی به این حوزه داشته باشد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کاشان نیز در این نشست کار در حوزه فرهنگ را بسیار حساس و سخت دانست و افزود: فرهنگ لازمه رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه است که باید با درایت کامل و با همکاری مجموعه کارکنان بتوان فرهنگ را در دانشگاه ارتقاء بخشید . دکتر حسین ستار با قدردانی از مدیر قبلی فرهنگی از مدیر جدید این حوزه خواست تا با روحیه جهادی و ایثارگری که دارند امور فرهنگی را ارتقاء تا مسیر رشد و تعالی دانشگاه را شاهد باشیم.

 معاون طرح و توسعه دانشگاه کاشان نیز در این نشست گزارشی از برنامه‌های پیش‌رو و اهداف این معاونت را ارائه کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی مبتنی بر اخلاق، بررسی کارشناسانه امور بر اساس مصالح کلی دانشگاه، گزارش مرحله‌ای عملکرد جهت رفع کاستی‌ها‌ی احتمالی حوزه و تعامل اصول با سایر حوزه‌ها در پیاده‌سازی و اجرای امور، مدیریت هزینه ها، شناسائی منابع درامدی را از اهم برنامه‌های این حوزه است.

 در این نشست مدیران قبلی و جدید فرهنگی دانشگاه نیز فعالیت‌های انجام شده و پیش‌روی حوزه خود را بیان کردند.

 در این مراسم دکتر محسن محسن‌نیا به عنوان معاون طرح و توسعه، و دکتر مجتبی بهرامیان به عنوان مدیر ارتباطات فرهنگی و حجت‌الاسلام شیخ‌زاده مدیر فرهنگی دانشگاه معرفی و از خدمات و تلاش‌های دو ساله دکتر محمدرضا ذوقی تجلیل شد.
 




 

 

نظر شما :