سرپرست فرمانداری کاشان: دانشگاه محل سیاسی کاری نیست

۱۳ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۰ کد : ۴۰۲۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۳۳
سرپرست فرمانداری کاشان گفت: دانشگاه محل علم آموزی است و سیاسی کار کردن در محیط دانشگاه ها عیب و آسیب جدی است.
 

 سرپرست فرمانداری کاشان گفت: دانشگاه محل علم آموزی است و سیاسی کار کردن در محیط دانشگاه ها عیب و آسیب جدی است.

 حمیدرضا مومنیان در آیین جشن نو دانشجویان دانشگاه کاشان، دانشگاه را محیط علمی و تخصصی و حرفه ای دانست و اظهار داشت: پرداختن به مسایلی که ارتباط با دانشگاه ندارد جفای به دانشگاه است.

 وی تعهد و تخصص را لازمه توسعه علمی بیان کرد و افزود: فلسفه وجودی دانشگاهها، تربیت نیروهای متخصص، متعهد و افراد مفید برای جامعه است.

 وی محیط دانشگاه را محیط مقدس آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی دانست و خاطر نشان کرد: اینکه با نگاه سطحی و بدون برخورداری از ژرف اندیشی، مسایل دانشگاه را رصد کنیم، به حوزه دانشگاه آسیب رسانده ایم.

 سرپرست فرمانداری کاشان اظهار داشت: براساس منویات رهبری و توجهی که دولت تدبیر و امید به رشد و بالندگی دانشگاه ها در سیاست کلان کشور دارد، این مراکز باید به سوی تعالی پیش روند.

 مومنیان از دانشجویان خواست تا پیگیر مسایل جامعه و کشور باشند و به خوبی رصد کنند وبا علم آموزی و تحقیق و پژوهش در راستای توسعه علمی و بالندگی کشور بکوشند.

 سرپرست فرمانداری کاشان با بیان اینکه دانشجویان ایرانی بهترین دانشجویان جهان بوده و همیشه در مسابقات و آزمون ها خوش درخشیده اند اظهار امیدواری کرد: تا دانشجویان جدید بتوانند با تحصیل درست در مسیر رشد جامعه گام بردارند.

 آیین جشن دو هزار و 500دانشجوی جدید الورود دانشگاه کاشان در سالن فیض این دانشگاه برگزار شد.

 در حال حاضر حدود هفت هزار و 500 دانشجو در دانشگاه کاشان به تحصیل مشغول هستند.

 

نظر شما :