گزارش عملکرد دفتر مشاوره دانشجویی در سال ۸۴

۰۲ اردیبهشت ۱۳۸۵ | ۱۶:۰۴ کد : ۴۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۰
ـ اجرای پرسشنامه سلامت روان، جهت ارزیابی وضعیت سلامت روانی دانشجویان جدید الورود سال ۸۴. ـ تهیه و تکمیل پرونده بهداشتی (فرم سلامت روانی) و فرم مشخصات کلی. ـ برگزاری مسابقه سراسری بهداشت روان با همکاری دانشگاه علم و صنعت و اعلام اسامی برندگان و اهداء جوایز نقدی به برندگان. ـ اجرای دو مسابقه تحت عناوین: مسابقه ۳۰ مهارت برای موفقیت در دانشگاه و مسابقه مطالعه بروشورهای دفتر مرکزی مشاوره و اهداءجوایز نقدی به ۱۰ نفر از برندگان هر یک از مسابقات. ـ برگزاری جلسه سخنرانی تحت عنوان «آموزش مهارت‌های ارتقاء سلامت روان» در خوابگاه‌ها به همراه اجرای مسابقه و اهداء جوایز نقدی به برندگان. ـ برگزاری ۳ دوره کارگاه آموزشی برای دانشجویان با موضوعات: الف) مدیریت زمان و وقت ب) فنون و روش‌های مطالعه و یادگیری ج) روش‌های مقابله با اضطراب ـ ارائه منابع علمی و پژوهشی به دانشجویان از قبیل کتاب، مجله، فیلم و ... به صورت امانت. ـ اقدام جهت بکارگیری کارشناسان و مشاوران پاره‌وقت که دارای تجربه و مهارت لازم جهت ارائه خدمات مشاوره وروان درمانی بودند و اقدام جهت انعقاد قرارداد با آنان مطابق آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. ـ برگزاری تعداد ۹۹۳ جلسه مشاوره. ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مداخله و پیشگیری در بحران خودکشی. ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مددکاری اجتماعی. ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مشاوره و معنویت. ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در پنجمین کارگاه آموزشی رابطین تخصصی پیشگیری از مواد در دانشگاه‌ها.

 

ـ اجرای پرسشنامه سلامت روان، جهت ارزیابی وضعیت سلامت روانی دانشجویان جدید الورود سال 84.

ـ تهیه و تکمیل پرونده بهداشتی (فرم سلامت روانی) و فرم مشخصات کلی.

ـ برگزاری مسابقه سراسری بهداشت روان با همکاری دانشگاه علم و صنعت و اعلام اسامی برندگان و اهداء جوایز نقدی به برندگان.

ـ اجرای دو مسابقه تحت عناوین: مسابقه 30 مهارت برای موفقیت در دانشگاه و مسابقه مطالعه بروشورهای دفتر مرکزی مشاوره و اهداءجوایز نقدی به 10 نفر از برندگان هر یک از مسابقات.

ـ برگزاری جلسه سخنرانی تحت عنوان «آموزش مهارت‌های ارتقاء سلامت روان» در خوابگاه‌ها به همراه اجرای مسابقه و اهداء جوایز نقدی به برندگان.

ـ برگزاری 3 دوره کارگاه آموزشی برای دانشجویان با موضوعات:

الف) مدیریت زمان و وقت

ب) فنون و روش‌های مطالعه و یادگیری

ج) روش‌های مقابله با اضطراب

ـ ارائه منابع علمی و پژوهشی به دانشجویان از قبیل کتاب، مجله، فیلم و ... به صورت امانت.

ـ اقدام جهت بکارگیری کارشناسان و مشاوران پاره‌وقت که دارای تجربه و مهارت لازم جهت ارائه خدمات مشاوره وروان درمانی بودند و اقدام جهت انعقاد قرارداد با آنان مطابق آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

ـ برگزاری تعداد 993 جلسه مشاوره.

ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مداخله و پیشگیری در بحران خودکشی.

ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مددکاری اجتماعی.

ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در کارگاه آموزشی مشاوره و معنویت.

ـ شرکت کارشناس دفتر مشاوره در پنجمین کارگاه آموزشی رابطین تخصصی پیشگیری از مواد در دانشگاه‌ها.


نظر شما :