اجرای طرح پایش سلامت جسمانی و روان شناختی دانشجویان ورودی 94

۰۱ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۸ کد : ۳۹۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۱
مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از اجرای طرح پایش سلامت جسمانی و روان شناختی دانشجویان ورودی 94 خبر داد.
 

مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان از اجرای طرح پایش سلامت جسمانی و روان شناختی دانشجویان ورودی 94 خبر داد.

 سید‌حسین حسینی گفت: این طرح شامل پایش سلامت روانی و جسمانی بوده و هدف آن غربال دانشجویان مشکل دار در بدو ورود به دانشگاه (هم از بعد روان شناختی و هم از بعد جسمانی) و مداخله زود هنگام به منظور پیشگیری و درمان دانشجویان غربال شده می باشد.

 وی زمان شروع اجرای این طرح که مطابق بازه زمانی اعلام شده از طرف دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، مهر و آبان ماه در نظر گرفته شده است از روز شنبه 11 مهرماه ذکر کرد و افزود: پیش بینی می گردد تا نیمه اول آذرماه این طرح ادامه داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه برای طرح پایش ابتدا دانشجویان ورودی 94 باید به مرکز مشاوره مراجعه کنند اظهار داشت: در این مرکز علاوه بر تکمیل پرسشنامه‌های طرح مذکور با نظارت کارشناسان آموزش دیده، دانشجویان با مرکز مشاوره دانشگاه نیز آشنا شده و سپس به درمانگاه ارجاع و بر اساس دستور العمل ابلاغ شده از طرف دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان علاوه بر تکمیل پرسشنامه‌های مربوطه، از نظر قد و وزن و فشار خون و بینایی، دهان و دندان و ..... مورد سنجش قرار گرفته و در مرحله آخر توسط پزشک درمانگاه مورد معاینه قرار می گیرند.

  مسئول مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در صورت تشخیص پزشک به معاینه تخصصی‌تر و یا انجام آزمایشات تشخیصی دانشجویان به آزمایشگاه طرف قرارداد ارجاع می گردند.

  لازم به ذکر است فرایند اختصاص وقت مراجعه برای کارنامه سلامت طی ثبت نام اینترنتی و با انتخاب خود دانشجو در بخش در نظر گرفته شده در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.

 

 

نظر شما :