دکتر چیت سازیان عضو هیات امنای موزه فرش ایران شد

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۱ کد : ۳۹۷۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۹
دکتر امیرحسین چیت‌سازیان مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش و هنر دانشگاه کاشان به عنوان عضو هیات امنای موزه فرش ایران منصوب شد.
 

دکتر امیرحسین چیت‌سازیان مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش و هنر دانشگاه کاشان به عنوان عضو هیات امنای موزه فرش ایران منصوب شد.

 

در این حکم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزوده است: فرش دستباف ایران زمین از ارزشمندترین شاخصه‌های هویت این مرز و بوم است که در طول تاریخ خوش درخشیده و حاصل این هنرنمایی بی مانند، آثار فاخری است که مایه افتخار موزه‌های ملل در اقصی نقاط جهانی می باشد.

 

مسعود سلطانی فر ادامه داده است: موزه فرش ایران محل نمایش و نگهداری بخشی از این آثار پر ارج بوده و در خدمت اندیشمندان و متخصصان برجسته این حوزه می‌باشد و باید اهتمام لازم در جهت حفظ و توسعه این میراث ارزشمند هنری و فرهنگی در سولوحه کار خود قرار دهیم.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزوده است: به موجب این حکم و با توجه به دانش وسیع و اشراف کامل جنابعالی، به سمت عضو "هیات امنای موزه فرش ایران" منصوب می شوید. بی‌تردید حضورتان زمینه‌های پیشرفت و اعتلای موزه را فراهم خواهد ساخت و بر اعتبار آن بیش از پیش خواهد افزود.

 

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی، محمد حقانی عضو شورای شهر تهران، عظیم بایایی شهردار منطقه 6 تهران، حمید کارگر رییس مرکز ملی فرش ایران، رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، بیژن اربابی، محسن محسنی، ژیلا رسام عرب زاده دیگر اعضای هیات امنای موزه فرش ایران هستند.

 

نظر شما :