آغاز بکار ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان

۰۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۱ کد : ۳۹۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۸۸
ضیافت اندیشه
 طرح ضیافت اندیشه دانشگاه کاشان با شرکت یک صد نفر از اساتید، با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) آغاز شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در این دیدار هدف از برگزاری این طرح را ارتقاء معرفت دینی و اخلاقی اساتید دانشگاه بیان کرد و اظهار داشت: در این طرح حدود یکصد و هفتاد نفر از اساتید ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت کلاس ها حدود یک صد نفر پذیرفته شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علی روحانی با بیان اینکه نظام دینی، نظام علم و تقوی است اظهار داشت: بایستی علم و تقوی در همه اجزاء دانشگاه  جاری وساری شود.

وی جوانان را سرمایه های معنوی و گوهرهایی درخشان در دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد : اگر سه عنصر عشق، نشاط  و مسئولیت پذیری در اساتید دانشگاه نهادینه شود و ارتقاء یابد جامعه و کشور به تمام معنا بیمه خواهد شد.

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این دیدار هدف از طرح ضیافت را ارتقاء بعد تربیتی و اخلاقی اساتید بیان کرد و گفت: از آنجا که استاد، الگو و پدر معنوی دانشجو است استادان بایستی ابعاد تربیتی و اخلاقی را در محیط دانشگاه مورد توجه قرار دهند.

دکتر عباس زراعت ولایت را مهمترین رکن نظام جمهوری اسلامی دانست و از اساتید دانشگاه خواست سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری  و منویات و تاکیدات ایشان به اساتید را مطالعه و مورد توجه قرار دهند.



وی به سند چشم انداز دانشگاه کاشان اشاره کرد و اظهار داشت: راه رستگاری و موفقیت دانشگاه و تحقق اهداف سند چشم انداز دانشگاه این است که سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و سند چشم انداز کشور را چراغ راه خود بدانیم و در مسیر آن حرکت نماییم.

شایان ذکر است ششمین طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان به مدت یک هفته با اجرای برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، معرفت شناسی و اخلاق حرفه ای تا سیزدهم شهریور ماه ادامه دارد.

 


نظر شما :