دکتر مومنیان: حفظ وحدت و یکپارچگی رمز پیشبرد اهداف متعالی نظام در تمامی عرصه هاست

۰۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۳ کد : ۳۹۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۲
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: حفظ وحدت، یکپارچگی وهمدلی وهمزبانی رمز پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی اقتصادی و سیاسی است.
   
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: حفظ وحدت، یکپارچگی وهمدلی وهمزبانی رمز پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی اقتصادی و سیاسی است.

حمیدرضا مومنیان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان در دانشگاه کاشان اظهار داشت: افراط وتفریط ها و ایجاد نگرانی های غیر واقعی  به صلاح اهداف نظام نیست.

وی عملکرد دولت تدبیر وامید را مثبت ارزیابی کرد وافزود: باید از سرمایه هایمان به درستی استفاده کنیم ونگذاریم ظرفیت های مثبتی که در انقلاب اسلامی داریم هدر رود.
 
سرپرست فرمانداری کاشان طرح تحول نظام سلامت، مهار تورم وتوجه به حوزه جوانان را از جمله تحولات مثبت دولت یازدهم  بیان کرد وگفت: در بخش اقتصادی با وجود مشکلات سنگینی که بر دولت حاکم بود با برنامه ریزی های انجام شده شاهد تحولات اساسی در زمینه مهار تورم و کنترل رکود اقتصادی بوده ایم.

وی مذاکرات هسته ای را از موفقیت های این دولت در عرصه بین المللی ذکر کرد وافزود: در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب وتدابیر دولت ، مذاکرات 1 5 با موفقیت انجام شد که باید تلاش کنیم این مذاکرات در مسیر قانونی و مصالح و منافع ملی به پیش برود.
دکتر مومنیان برافزایش نشاط فضای سیاسی تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم امید و نشاط را در بین مردم حفظ نماییم تا جامعه ای سالم وامنی را شاهد باشیم.

سرپرست فرمانداری کاشان همدلی مسئولان را در راستای توسعه کاشان خواستار شد وخاطر نشان کرد: شهرستان کاشان دارای ظرفیت های مثبتی در زمینه های علمی ،اقتصادی وگردشگری است که بایستی از این پتانسیل ها به درستی برای توسعه کاشان استفاده گردد.

مومنیان به افتتاح109 طرح عمرانی در هفته دولت اشاره کرد وگفت: این طرح ها با اعتبار بیش از یکهزار و200میلیارد ریال  مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 

 

نظر شما :