پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰ کد : ۳۹۴۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۰
پیام تبریک رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت روز کارمند

چهارم شهریور روز کارمند را که با میلاد سراسر نور و سرور ولی نعمت ایرانیان، امام رئوف، علی بن موسی الرضا علیه السلام همزمانی پیدا کرده، حضور همه شما همکاران محترم دانشگاهی تبریک و گرامی باد می گویم و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر را گرامی می دارم.

در محیط علمی و فرهنگی دانشگاه، کارمندان به عنوان یکی از سرمایه های مهم در کنار استاد و دانشجو، در همه کامیابی ها و توفیق های دانشگاه سهیم هستند.

نقش کارمند در بسترسازی محیطی آرام و با نشاط، پاسخگویی مطلوب و همراه با تکریم ارباب رجوع، تعامل هدفمند با استاد و دانشجو، جلب و جذب اعتماد خانواده دانشجویان، زمینه سازی های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، انتقال تجربیات مؤثر اداری، تحقق برنامه های عملیاتی سالانه و ... بسیار مهم و در دست یابی به افق روشن آینده تأثیرگذار است.

بحمدالله کارکنان دانشگاه کاشان را نیروهای مؤمن، متعهد، مجرب، مدبر و با انگیزه بالا تشکیل می دهد و امید می رود که این روحیه با همتی همدلانه و پشتکاری مضاعف روز به روز تقویت شود و کارمند، هر صبح امیدمندتر و پویاتر از صبح روز قبل در محیط کارش حاضر و به انجام وظایف سازمانی اش کمر همت بندد.

اینجانب از تمامی سروران عزیزم که با تلاش زایدالوصف خویش همراه و یاور مدیریت دانشگاه هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با تبریک مجدد این روز، توفیق و سعادتمندی همه همکاران بزرگوار را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم. امید دارم به برکت وجود مولود امروز امام هشتمین، برکت، نورانیت و شادکامی همواره قرین روزهای زندگیتان باشد.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه


نظر شما :