تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه فارابی بغداد منعقد شد

۰۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۱ کد : ۳۹۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۳۰
مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم نامه همکاری علمی آموزشی این دانشگاه با دانشگاه فارابی بغداد خبر داد
 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان از امضاء تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه با دانشگاه فارابی بغداد خبر داد.

 

دکتر محمد الماسی گفت: در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه دانشگاه کاشان با اعضای هیات رئیسه دانشگاه فارابی بغداد که در دانشگاه کاشان برگزار شد، این تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

 

وی اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم نامه، دانشگاه کاشان مهرماه سال جاری دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه های علوم انسانی، علوم و مهندسی از دانشگاه فارابی بغداد پذیرش می کند.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود در دوره نخست حدود 50 دانشجو در رشته های علوم قرآنی، حقوق و مهندسی مکانیک از کشور عراق پذیرش شوند.

 

دکتر الماسی تبادل استاد فی ما بین دو دانشگاه کاشان و بغداد را از دیگر موارد این تفاهم نامه بیان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه کارگاه های آموزشی نیز در زمینه های مختلف برگزار خواهد شد.

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان،هدف از انعقاد این تفاهم نامه را فراهم نمودن ارتباطات علمی بین المللی بیان کرد و اظهار داشت: با تبادل استاد و دانشجو می توان زمینه همکاری و ارتباطات علمی بین دانشگاه ها را در راستای توسعه علمی فراهم کرد.

 
 
 
 

نظر شما :