دکتر مومنیان سرپرست فرمانداری ویژه کاشان شد

۲۴ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۴ کد : ۳۹۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۶
طی حکمی از سوی دکتر زرگرپور استاندار استان اصفهان دکتر حمیدرضا مومنیان به عنوان سرپرست فرمانداری ویزه کاشان معرفی و از خدمات دکتر ابوالفضل صدرائیه تقدیر شد.
 

طی حکمی از سوی دکتر زرگرپور استاندار استان اصفهان دکتر حمیدرضا مومنیان  به عنوان سرپرست فرمانداری ویزه کاشان معرفی و از خدمات دکتر ابوالفضل صدرائیه تقدیر شد.

 مهندس حمیدرضا وطنخواه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در جلسه معارفه دکتر حمیدرضا مومنیان که در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد گفت: شهدا با نثار جان و اهداء خون خود و با ایثار و از جان گذشتگی انقلاب را بیمه کردند و قطعاً امنیت امروز کشور و میهن اسلامی مرهون فداکاری آنان می باشد.

 

وی افزود: استقبال بی نظیر مردم از شهدای غواص در کشور نشان داد که مردم همچنان به نظام خود علاقمند هستند و هرچند در بعضی مواقع تحت شرایطی سختی قرار گرفته اند ولی سختی ها و مشکلات باعث نشده است که عشق مردم به نظام کم شود.

 وطنخواه شهرستان کاشان را در بین دیگر شهرستان ها ویژه دانست و گفت: کارنامه پرافتخار شهرستان کاشان در دفاع مقدس و تقدیم 32 سردار شهید، 1700 شهید و بیش از 3900 جانباز و آزاده و همچنین تمدن چندین هزار ساله نشان از اهمیت و ویژگی این شهرستان دارد و این گونه است که باید انسان های بزرگ در جایگاه فرمانداری کاشان قرار گیرند.

 وی با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر صدرائیه گفت: فرماندار در طول بیش از یک سال مسئولیت تلاش بسیار کردند و زحمت کشیدند و امروز بنابه دلایلی سنگر خدمت را تحویل خدمتگزاری دیگر می دهند.

 وطنخواه دکتر مومنیان را یک شخصت دانشگاهی معرفی نموده و ابراز امیدواری کردند در طول تصدی مسئولیت منشأ خدمات ارزنده برای شهرستان باشند.

 دکتر حمیدرضا مومنیان نیز در این جلسه با تشریح اوضاع سیاسی کشور در حوزه داخلی و خارجی گفت: توافق نامه برجام نقطه عطفی در تاریخ مدنیت نوین ایران اسلامی است و کاشان بیش از همه به این موضوع به واسطه تمدن تاریخی خود افتخار نموده و بر خود می بالد چرا که صاحب یکی از وجوه تمدن جهانی سیلک است و امیدواریم ظرفیتی که کشور به واسطه تیم مذاکره کننده در حوزه خارجی در برجام از خود نشان داد به حوزه داخلی اعم از فرهنگی و سیاسی نیز تسری پیدا کند و باعث شود به نتایجی که از خرد جمعی حاصل می شود پایبند باشیم.

 وی افزود: آنچه که در طول دوران مسئولیت مورد نظر و توجه من بوده و خواهد بود آن است که اخلاق و کرامت ، محور همه کارها و فعالیت ها قرار گیرد.

 دکتر مومنیان تصریح کرد: اعتقاد دارم که باید اخلاق حرفه ای، صداقت و پاکی هم در سطح مدیریت داخلی فرمانداری و هم در سطح مدیریت کلان شهر و شهرستان مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم با همدلی که در سطح مدیریت شهری وجود دارد بتوانیم کارها را با قوت بیشتر ادامه بدهیم.

 وی تأکید کرد: تلاش بر این بوده است که جایگاه فرمانداری ویژه کاشان محفوظ بماند و اکنون که در شرایط حساسی قرار گرفته ایم و دو انتخابات مهم پیش رو داریم امیدوارم بتوانیم فضا را به گونه ای فراهم نماییم که با آبرومندی ، سربلندی ، صداقت و امانتداری و به دور از جانبداری این مسئولیت ها را به سرانجام برسانیم.

 مومنیان ضمن تشکر از کارکنان و همکاران محترم فرمانداری ابراز امیدواری کرد همچنان از همراهی و تلاش عزیزان در دوره جدید مسئولیت برخوردار بوده و با دلگرمی و ایجاد مودّت بیش از پیش کارها به انجام برسد.

حمید رضا مومنیان پیش از این معاونت سیاسی اجتماعی فرماندایر ویژه کاشان بوده و ریاست دانشگاه غیر انتفاعی سینا، مشاور رئیس مرکز ملی فرش ایران، ریاست پژوهشکده فرش دانشگاه کاشان و دبیر کانون هماهنگی دانش و صنعت فرش در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در کارنامه ی خود دارد.

 


( ۲ )

نظر شما :