نخستین جشنواره علمی ـ پژوهشی دانشجویان در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۲ دی ۱۳۸۶ | ۱۲:۲۶ کد : ۳۹۳ اخبار دانشگاه معاونت پژوهشی
تعداد بازدید:۱۸۶۸

نخستین جشنواره علمی ـ پژوهشی دانشجویان دانشگاه کاشان به مناسبت هفتة پژوهش در این دانشگاه گشایش یافت

به گفته دکتر مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی دانشگاه کاشان در این جشنواره 160 طرح از دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های شیمی، نانو، ‌اسانس، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، فیزیک، ریاضی، معماری، فرش و علوم انسانی راه یافته است.

مهدی شبانی دانشجوی دکتری شیمی دانشگاه کاشان و دبیر اجرایی جشنواره هم با اشاره به اینکه: طرح‌ها در قالب پوستر، مقاله، دستگاه،‌ کتاب، نشریه، طراحی وب سایت و مجلات در 11 غرفه ارائه شده‌اند اظهار داشت: پوار الکتریکی، گیره تنظیم اسلحه، نمونه‌گیر پودر، بخاری چوبی، دستگاه تولید دندانه بر روی دیواره جانبی قطعات کششی عمیق، دوغ‌ساز، لامپ هلیوم از جمله آثار و دستگاه‌های ارائه شده در این جشنواره است که توسط دانشجویان پژوهشگر این دانشگاه ساخته شده است.

ابراهیم هنرمند دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه کاشان و دبیر علمی جشنواره نیز هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانشجویان پژوهشگر دانشگاه در مقاطع مختلف با دستاوردهای علمی و پژوهشی نوین و تشویق و ترغیب دانشجویان به تحقیق و پژوهش ذکر کرد.

به گفته وی، از بین 160 طرح شرکت کننده پس از داوری توسط اعضاء هیئت علمی گروه‌های مختلف دانشگاه کاشان از 10 طرح پژوهشی برتر، تقدیر و به ایشان جوایزی اهدا می‌شود

 

 


نظر شما :