انتشار شماره سه مجله پژوهش نامه کاشان

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۳ کد : ۳۹۲۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۰۵
مدیر مسئول مجله تخصصی مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان از انتشار شماره سوم ( یازدهم پیاپی) پژوهش‌نامه کاشان خبر داد.
 

مدیر مسئول مجله تخصصی مرکز پژوهشی کاشان‌شناسی دانشگاه کاشان از انتشار شماره سوم ( یازدهم پیاپی) پژوهش‌نامه کاشان خبر داد.

دکتر محمد مشهدی نوش‌آبادی اظهار داشت: در این شماره از مجله، هشت مقاله علمی از محققان و پژوهشگران سراسر کشور در 196 صفحه به چاپ رسیده است.

وی مفهوم شناسی مولوی در مثنوی طاقدیس نراقی، بررسی چرایی و چگونگی انتخاب زبان فارسی در نگارش فلسفی باباافضل، گزارش مقدماتی فصل اول کاوش باستان‌شناسی محوطه فیض آباد در بهار 1391و کتیبه درهای تاریخی ابیانه، را از جمله عناوین مقالات ارائه شده در این شماره از مجله بیان کرد.

مدیر مسئول پژوهش‌نامه کاشان خاطر نشان کرد: در این شماره از مجله همچنین مقالاتی با موضوع های وضعیت جامعه یهودیان کاشان در دوران پهلوی و ماجرای قتل دکتر برجیس، مقایسه منظومه مهر و وفا از شعوری کاشی با خسرو و شیرین نظامی، پژوهش در دیدگاه‌های عرفانی- حکمی ملاحبیب الله شریف کاشانی با تاکید بر مشابهت اندیشه‌های وی با مولانا و نگاهی به کتاب صرف موبد نوشته شیخ عبدالعلی موبد بیدگلی ارائه شده است.

دکتر محسن قاسم پور سردبیری پژوهش‌نامه کاشان را بر عهده دارند.

 

نظر شما :