نماینده مردم کاشان: فعالیت‌های توام با علم و پژوهش موفقیت آمیزاست

۱۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۴ کد : ۳۹۲۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۹
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای گفت: هر فعالیت و کاری که توام با درایت ، علم و پژوهش باشد موفقیت آمیز است.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای گفت: هر فعالیت و کاری که توام با درایت ، علم و پژوهش باشد موفقیت آمیز است.

دکتر عباسعلی منصوری اظهار داشت: مادامی که کارها را کارشناسی انجام دهیم موفق است و هر کاری که غیر کارشناسی و تخصصی و بدون علم و آگاهی انجام شود با شکست منجر می شود.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک چیزی که در دنیای توسعه یافته و کشورهای جهان جاری و ساری باشد می تواند یک الگو باشد.

 منصوری با اشاره به فرهنگ بسیار غنی کاشان و صنعتی بودن شهرستان کاشان افزود: باید دانش را به جامعه وارد کنیم و با فرهنگ و رسوم و نیازهای جامعه بومی سازی کنیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به پتانسیل‌های مثبت دانشگاه کاشان در زمینه‌های مختلف نیروی انسانی و آموزشی اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که امکانات بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

 

وی ارتباط علم با صنعت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: دانشگاه با ارتباط با شرکت و واحد‌های صنعتی تاثیر بسزایی در رفع نقاط ضعف و افزایش بهره‌وری کارخانجات دارد.

 منصوری نقش دانشگاه در مدیریت شهری را هم مثمر ثمر خواند و گفت: استادان دانشگاه با ارائه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی می توانند بسیاری از معضلات شهر را در زمینه‌های مختلف ترافیک، معماری، انرژی، آب و غیره رفع نمایند.

 وی با اشاره به دنیای صنعتی و اقتصادی خاطر نشان کرد: تیمی از کارشناسان روانشناسی و جامعه شناسی دانشگاه نیز می توانند آثار روانی و افسردگی حاکم بر جامعه را برطرف و با انجام کارهای تحقیقاتی جامعه را به سوی نشاط و پویایی سوق دهند.

 

نظر شما :