عملیات ساخت بیش از 12 هزار متر‌مربع فضای آموزشی خیرساز در دانشگاه کاشان

۱۲ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۲۸ کد : ۳۹۱۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۳۹
مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: حدود 12 هزار و ششصد متر مربع فضای آموزشی و رفاهی خیرساز در این دانشگاه در حال ساخت است.
 

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان گفت: حدود 12 هزار و ششصد متر مربع فضای آموزشی و رفاهی خیرساز در این دانشگاه در حال ساخت است.

 

علی محمد الماسی، در حاشیه بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های عمرانی خیر ساز، فاز دو دانشکده مهندسی را از جمله این پروژه ها ذکر کرد و افزود: این دانشکده توسط خیرین ارجمند آقایان کتابچی و دکتر ساتر با زیربنایی حدود پنج هزار و 500 متر مربع ساخته می شود.

 

 وی اظهار داشت: فاز دو دانشکده حقوق نیز با زیر بنای حدود سه هزار متر مربع و با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان با حمایت مالی خیر مهندس سعیدی ساخته می شود.

 

الماسی به ساخت چندین خوابگاه توسط خیرین در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: خوابگاه متاهلین شماره 4 خانم شهین مسچی با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع و خوابگاه خیر آقای امیرحسین ترکیان و آقای مبینی نیز هر کدام با زیربنایی 800 متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است.

 

 مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان ساختمان درمانگاه و مرکز مشاوره را از دیگر طرح های عمرانی خیرساز ذکر کرد و اظهار داشت: این درمانگاه نیز به مساحت یک هزار و 400 متر مربع به همت خیر ارجمند آقای جعفر زاده ساخته می شود.

 

الماسی ساخت دانشکده فنی دخترانه اخوان ابریشمی را از دیگر پروژه های خیر‌ساز برشمرد و افزود: این پروژه را که  ستاد توسعه و دانشگاه  کاشان معین آن می باشند، عملیات ساخت آن با زیربنای حدود 11 هزار متر مربع به زودی شروع می شود.

 

نظر شما :