برگزاری چهارمین جلسه هیات امنا دانشگاه کاشان

۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۳ کد : ۳۸۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۳
رئیس دانشگاه کاشان از برگزاری چهارمین جلسه هیات امناء در مدیریت جدید، روز سه شنبه 30 تیر ماه سال جاری با حضور اعضاء در وزارت علوم خبر داد.
 

رئیس دانشگاه کاشان از برگزاری چهارمین جلسه هیات امناء در مدیریت جدید، روز سه شنبه 30 تیر ماه سال جاری با حضور اعضاء در وزارت علوم  خبر داد.

دکتر عباس زراعت  با اشاره به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های یک سال گذشته دانشگاه در این نشست گفت: در این جلسه بودجه تفصیلی سال 94 به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه در  این برنامه به چند محور از جمله افزایش بودجه پژوهشی تاکید شده است اظهار داشت: در این نشست  تاکید گردید تا درآمدهای اختصاصی دانشگاه افزایش یابد.

رئیس دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: درآمد اختصاصی دانشگاه برای سال جاری، حدود هشت و نیم میلیارد تومان پیش بینی شده است.

دکتر زراعت با بیان اینکه در این نشست برنامه عملیاتی دانشگاه نیز برای سال 94 به تصویب رسید افزود: اعضای هیات امنا از دانشگاه کاشان بخاطر اولین دانشگاهی که برنامه راهبردی 4 ساله و برنامه عملیاتی سالانه توین کرده است تقدیر و تشکر نمودند.

وی فعالیت بیشتر دانشگاه کاشان بر روی صنایعی همچون اسانس و فرش را  از دیگر موضوع های مورد تاکید هیات امنا در این نشست بیان کرد و اظهار داشت: هیات امنا تاکید نمود تا دانشگاه بر چند مورد خاص مانند اسانس و فرش و معماری که توان رقابت دارد تمرکز بیشتری داشته باشد و برنامه ها به شکلی تدوین یابد که دانشگاه توان اجرای آن را داشته باشد.

رئیس دانشگاه کاشان تامین نیروی انسانی را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد و افزود: اعضای هیات امنا از عدم تناسب تعداد هیات علمی با غیر هیات علمی اظهار نگرانی نمودند و تاکید گردید قبل از هرگونه تصمیم گیری برای استخدام یا تبدیل وضعیت نیروی انسانی دانشگاه مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و دقیقا نیازهای دانشگاه مشخص شود.

هیات امنای دانشگاه در هر سال دو مرتبه به صورت عادی تشکیل جلسه می دهد و از ابتدای مدیریت جدید تاکنون سه جلسه هیات امنا تشکیل گردیده است.
 
 
 
 
 

نظر شما :