عملیات ساخت بیش از 17 هزار متر‌مربع فضای آموزشی در دانشگاه کاشان

۲۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰ کد : ۳۸۹۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۷
مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: حدود 17 هزار و یکصد متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در این دانشگاه در حال ساخت است.
 

مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان گفت: حدود 17 هزار و یکصد متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در این دانشگاه در حال ساخت است.

 مهندس حسین توفیقی اظهار داشت: دوازده هزار و 600 متر مربع از این فضاهای آموزشی در حال ساخت با مشارکت خیرین در این دانشگاه ساخته می شود.

 وی فاز دو دانشکده مهندسی را از جمله این پروژه ها ذکر کرد و افزود: این دانشکده توسط خیرین ارجمند آقایان کتابچی و دکتر ساتر با زیربنایی حدود پنج هزار و 500 متر مربع با اعتباری حدود 5 میلیارد تومان ساخته می شود.

 وی ساخت فاز دو دانشکده حقوق را از دیگر طرح ها بیان کرد و اظهار داشت: این دانشکده نیز با زیر بنای سه هزار متر مربع و با اعتباری حدود 2 میلیارد تومان با حمایت مالی خیر مهندس سعیدی ساخته و امید است تا مهر سال آینده به بهره برداری برسد.

 مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان به ساخت چندین خوابگاه توسط خیرین در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: خوابگاه متاهلین شماره 4 خانم مسچی با زیربنای یک هزار و 100 متر مربع و خوابگاه آقای ترکیان و خوابگاه آقای مبینی نیز هر کدام با زیربنایی 800 متر مربع در حال ساخت است.

 مهندس توفیقی خاطر نشان کرد: ساختمان درمانگاه و مرکز مشاوره نیز به مساحت یک هزار و 400 متر مربع توسط خیر آقای جعفر زاده ساخته می شود.

 مدیر طرح های عمرانی دانشگاه کاشان به ساخت ساختمان پژوهشکده انرژی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: این پژوهشکده از جمله طرح های ملی این دانشگاه است که با زیربنایی حدود چهار هزار و 500 متر مربع و با اعتباری حدود 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است.

 مهندس توفیقی از دیگر فعالیت های عمرانی این دانشگاه را تعمیرات و محوطه سازی ذکر کرد و افزود: برای هر کدام از از بخش های محوطه سازی شامل جدول گذاری، ایجاد فضای سبز، آسفالت و تاسیسات و تعمیرات شامل تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی و ساختمان های آموزشی سالانه 10 میلیارد ریال هزینه می شود.

 

 

 

نظر شما :